Gruppköp - Visir etc

vv08ha0

Jägaren
Gick med
26 Jan 2011
Ort
Skåne
Hoj
Z1000 -10
Drygar företag än dhl finns nog inte,ingen har koll. Tillslut fick jag tag i en karin på avisering i malmö som fick den nya leveransadressen, hon skulle bara invänta ok från importavdelningen för att sedan fixa hit sakerna till mig.

Jag nämnde att jag gärna vill ha sakerna innan helgen och hon skulle göra allt hon kunde för att detta skulle ske.Återstår ju att se imorgon om hon lyckades.




stackars vbk :D

du får vira lite gladpack runt hjälmen så länge :tungan

Om du nu motförmodan skulle få grejorna imorgon kan du väl ringa mig! (skickar pm) jag ska nämligen t Falkenberg och hämta ny hoj och lägga om sulorna på bilen, därav har jag vägarna förbi hbg.. Hade gärna haft grejorna innan helgen..
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Vad händer med leveransen? ;-)

Ta inte illa upp nu men du är tjatigare än min mamma just nu :tuttar :D :krama

Jo eftersom dhl är sveriges mest inkompetenta fraktbolag så ringde jag min syster som bor i malmö och jobbar 500m från deras terminal så hon hämtade det idag, Ska ändå passa hennes barn imorgon så hon tar med sig sakerna upp. Kunde inte bli mer klockrent :tummenupp

Tur detta för vetifan om dhl någonsin hade lyckats med att få upp sakerna då det tog 4 dagar och ca 20 samtal från mig att få dem till att bara lyckas ändra leveransadress. Har ju lite annat att göra(läs jobba) på dagarna än att sitta i telefon och jaga dhl.

Dessutom får man dåligt samvete får man vet att alla vill ha sin saker dem betalt för men samtidigt kan man ju inte trolla och få fram sakerna när det är andra faktorer som spelar in.

Men imorgon finns dem hemma hos mig :tummenupp

Ni som ska till yc öppet hus imorgon och beställt saker kan skicka pm eller ringa/sms så tar jag med sakerna dit. Kommer vara där omkring 12.

Ska ni hämta hos mig så ring innan så vi kan bestämma en tid när jag är hemma.

Kan även ta med saker på söndag när det är filmkväll.
 
Last edited:

vv08ha0

Jägaren
Gick med
26 Jan 2011
Ort
Skåne
Hoj
Z1000 -10
Jag vet att jag tjatar men jag hämtade en ny mc idag i Jönköping och tänkte köra ner den men utan visir blir det svårt då mitt gått sönder.. Jag körde ju förbi hbg med bilen innan i eftermiddags, därför undrade jag så kunde jag plockat allas grejor i söder.. Ville bara hjälpa lite.. ;-) sorry för tjatet men eftersom du inte åstakommit förseningen så ta inte åt dig av tjatet, speciellt inte som som kritik.. Men när ska din syster åka för jag bor ju i Malmö så jag kan hämta det direkt annars? Smsa mig eller något.. Sorry än en gång, dude!
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Jag vet att jag tjatar men jag hämtade en ny mc idag i Jönköping och tänkte köra ner den men utan visir blir det svårt då mitt gått sönder.. Jag körde ju förbi hbg med bilen innan i eftermiddags, därför undrade jag så kunde jag plockat allas grejor i söder.. Ville bara hjälpa lite.. ;-) sorry för tjatet men eftersom du inte åstakommit förseningen så ta inte åt dig av tjatet, speciellt inte som som kritik.. Men när ska din syster åka för jag bor ju i Malmö så jag kan hämta det direkt annars? Smsa mig eller något.. Sorry än en gång, dude!

hon åker redan vid 8 imorgon bitti och med två småbarn med allt det innebär så är hon nog inte så sugen på att rota igenom fyra stora paket efter saker så tidigt. Dessutom vill jag få hem allt så jag kan gå igenom att allt finns med innan jag börjar dela ut saker.

Men jinnarp ska få sin hjälm imorgon på yc, ska han ta dina saker också då?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ni som ska till yc öppet hus imorgon och beställt saker kan skicka pm eller ringa/sms så tar jag med sakerna dit. Kommer vara där omkring 12.

Ska ni hämta hos mig så ring innan så vi kan bestämma en tid när jag är hemma. 0707-432581

Kan även ta med saker på söndag när det är filmkväll.
Kan du ta med mitt visir och mitt pin lock til YC ihop med Dede's och minitokers saker? Är på Yamaha strax efter 12. :tummenupp
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Kan bara hålla med Maverick_ou812:tummenupp:tummenupp:tummenupp:krama

Jag som är så gamal och inte ens kan reder ut att beställa hämtpizza är iaf väldigt tacksam:)
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Tack för allt jobb du lagt ner. :tummenupp

Ingen fara, kul att kunna glädja andra :)

Förresten, kan du kolla på dedes visir vad det står för modell etc på det, finns risk för att det kan vara ditt. Nu när jag tänkt efter så fanns där ett visir som det stod clear-dark på. Kan nog vara ditt isåfall och så har jag dedes här.

Var två inserts som det stod shark 002 på som kanske är mitt och dedes till shoei, kan ju vara samma passform. Ska prova på mitt visir nu.

Tack!

Edit: Provade nu och det shark är samma som till shoei så då är det ditt som jag lagt till dede och dedes är här. Dessutom glömde jag ge med putsduken du ska ha.

Är du hemma imorgon kan vi köra inom och lämna?


Kan bara hålla med Maverick_ou812:tummenupp:tummenupp:tummenupp:krama

Jag som är så gamal och inte ens kan reder ut att beställa hämtpizza är iaf väldigt tacksam:)

Haha inte lätt :tungan

Vassego, hoppas du slipper alla flugor och bin i ögonen nu :D
 
Last edited:

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Onedreamer, kanon bra jobbat. Stort tack!

Fan vad kallt det var nu. Kom hem för 45 minuter sen. Var ju tvungen att prova nya hjälmen direkt. Det var bara att dra på stället och på hojen. Fast jag skulle nog inte bytt till mörkaste visiret:confused:

Och sen gillar inte mina däck riktigt när det är under 10 grader ute. Ännu mindre runt nollan. Undrar varför:va
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Onedreamer, kanon bra jobbat. Stort tack!

Fan vad kallt det var nu. Kom hem för 45 minuter sen. Var ju tvungen att prova nya hjälmen direkt. Det var bara att dra på stället och på hojen. Fast jag skulle nog inte bytt till mörkaste visiret:confused:

Och sen gillar inte mina däck riktigt när det är under 10 grader ute. Ännu mindre runt nollan. Undrar varför:va

Tack själv! Utan er inget gruppköp :)

Hehe för att genomlida körning i kylan såhär på kvällen så hoppas jag att hjälmen satt bra och var skön så det var värt det.


bara för att du kör cheyhoj :krama

Säger han som kör en moppe :tungan :D :krama

(kunde inte låta bli) :)
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top