Only in Sweden

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Regeringen betraktar det här som synnerligen allvarligt och fullkomligt oacceptabelt. Vi ska inte ha någon främmande undervattensverksamhet i våra vatten, säger Löfven.

Fan, att inte någon har bestämt det tidigare :tummenupp
Hellre ockuperad av Ryssland än den där fjanten.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Du kan ju alltid testa att skicka in din älskade Åkesson i hetluften! Nä, just det. Flöjten Åkesson palla ju inte att prångla ut fler lögner :lol
Ja han får ju gehör för sin försvarspolitik hos antidemokraterna i S i alla fall.

Lugn, han kommer tillbaka och 2018 får de över 20%. Du kan klaga hur mycket du vill.

Och du, attityden var det, kämpa på! :)
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Stoppar förbifarten.
Samtidigt läggs 1000st av SLs turer ner på grund av besparingar.
Avdelningen, såga på den gren du sitter?
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Jag var och bytte däck på motorcykeln hos en som inte har en aning om vem jag är. När jobbet var klart så ville han helst ha kontanter, vilket jag inte hade på mig. "Du kan väl komma förbi nästa vecka och betala så drar vi av lite för ditt extra besvär!?" Så dj-a svenskt!
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag var och bytte däck på motorcykeln hos en som inte har en aning om vem jag är. När jobbet var klart så ville han helst ha kontanter, vilket jag inte hade på mig. "Du kan väl komma förbi nästa vecka och betala så drar vi av lite för ditt extra besvär!?" Så dj-a svenskt!

Att lita på en okänd, eller vilja ha betalt i kontanta medel av skattetekniska skäl? :gnissla
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Stoppar förbifarten.
Samtidigt läggs 1000st av SLs turer ner på grund av besparingar.
Avdelningen, såga på den gren du sitter?

Inte heller i Stockholm finns majoritet för vänsterpolitik, Moderaterna går till SD, då blir det så här.

Lika bra det.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Jag var och bytte däck på motorcykeln hos en som inte har en aning om vem jag är. När jobbet var klart så ville han helst ha kontanter, vilket jag inte hade på mig. "Du kan väl komma förbi nästa vecka och betala så drar vi av lite för ditt extra besvär!?" Så dj-a svenskt!

Håller med, kontant betalning i förväg under hotfulla toner är modellen.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag var och bytte däck på motorcykeln hos en som inte har en aning om vem jag är. När jobbet var klart så ville han helst ha kontanter, vilket jag inte hade på mig. "Du kan väl komma förbi nästa vecka och betala så drar vi av lite för ditt extra besvär!?" Så dj-a svenskt!
Eftersom du tidigare ondgjort dig över svartarbete, så hoppas jag att du kräver kvitto.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Vad är det för jäkliga ställen ni anlitar?

Var nog menat som ironi över någon som ondgjorde sig över att människor litar på varandra.


Men jag kan säkert peka ut några som motsvarar dina förväntningar, brukar inte vara så svåra att hitta.:3freak
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Var nog menat som ironi över någon som ondgjorde sig över att människor litar på varandra.
Jag hoppas verkligen att du inte fått för dig att jag ondgjorde mig över att folk lita på varandra...

Jag tycker bara att det är lite tråkigt med en tråd som så tydligt har en slagsida mot att allt dåligt i Sverige, ett Sverige som folk annars verkar stolta över och vars kultur ska försvaras. Borde vi inte då kunna hålla fram sådant som är bra!?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag hoppas verkligen att du inte fått för dig att jag ondgjorde mig över att folk lita på varandra...

Jag tycker bara att det är lite tråkigt med en tråd som så tydligt har en slagsida mot att allt dåligt i Sverige, ett Sverige som folk annars verkar stolta över och vars kultur ska försvaras. Borde vi inte då kunna hålla fram sådant som är bra!?
OiS:
Tråd som behandlar eventuella kulturella avarter, med eller utan allvar, upplevs "tråkig" (läs: kränkande light).

Get perspectives dude ;)

Bra att du håller med om att allt i tråden är dåliga saker dock. :)
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Jag hoppas verkligen att du inte fått för dig att jag ondgjorde mig över att folk lita på varandra...

Jag tycker bara att det är lite tråkigt med en tråd som så tydligt har en slagsida mot att allt dåligt i Sverige, ett Sverige som folk annars verkar stolta över och vars kultur ska försvaras. Borde vi inte då kunna hålla fram sådant som är bra!?

Man vet ju aldrig med dig jue.:D

Tog bara för givet med tanke på tråden, sorry.
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
OiS:
Tråd som behandlar eventuella kulturella avarter, med eller utan allvar, upplevs "tråkig" (läs: kränkande light).

Get perspectives dude ;)

Bra att du håller med om att allt i tråden är dåliga saker dock. :)
Menar du att vi på SH OT2 ska hålla oss till ämnet? Är det en ny grej?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top