Onsdagskörningar!

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Mmm skit läskiga speciellt den där första killen som vinkar och fiser iväg :D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Synd att killen inte nämnde att vi hade en sådan plats men polisen satte stopp för den verksamheten. Var väldigt populärt och var en plats många besökte.
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte

:arsele du gjorde en Mel :D men jag blev dock inte stoppad av polisen mohahaha
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte

hahahahaha den var skön :yoparty
 

Gesus

SFS YAOOOOOOOO!
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Lala land
Hoj
Falu rödfärg
Inskickat av Bais
Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte

Du skulle sagt åt dom att dom inte har något o göra med dina bilringar
Men det var en trevlig runda:)
 
Last edited:

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
kl 16:00? jobbar inte folk?? jag kan tidigast kl 17:30 och då hinner jag inte ens äta.

Precis, det här är för-oss-normala-som-har-semester-och-det-blir-mörkt-tidigt-och-framåt-eftermiddagen-kommer-solen-så-vi-drar-tidigt-och-möter-de-andra-senare-åkningen.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Precis, det här är för-oss-normala-som-har-semester-och-det-blir-mörkt-tidigt-och-framåt-eftermiddagen-kommer-solen-så-vi-drar-tidigt-och-möter-de-andra-senare-åkningen.

ah ok, så jag är onormal som redan har haft mina 5 veckor semester som tog slut förra veckan? :va hehe aja, börja tidigt ni, får se om vi ses senare!
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Kommer kanske med vid 16 rycket annars kommer jag till svea ikväll eller sluter upp senare...baisarn känner sig våldtagen i frenulum efter en satans massa mil på gelleråsen igår
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Semestern är slut. Hinner tidigast vara körklar vid 19 tiden
Åker nog direkt till Svea och tar en bågeburgare, sen blir det lite häng vid muren

Kommer kanske med vid 16 rycket annars kommer jag till svea ikväll eller sluter upp senare...baisarn känner sig våldtagen i frenulum efter en satans massa mil på gelleråsen igår

Hur fan kan man man bli våldtagen i frenulum?????
Hur skulle det gå till:va
 
Last edited:

bjvN

STREETFIGHTERS STOCKHOLM MC
Gick med
10 Jan 2009
Ort
Järna
Hoj
GixXeRR 750 K7
Vi är några från täljetrakten som tänkte svänga förbi ikväll om det funkar? har dock ingen aning om vart ni brukar hänga. Svea säger inte mig så mycket :)
 
Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Hinner heller inte till 16.. Men det var länge sen man träffade vissa av er nötter, så jag tänkte dra in mot Svea runt 20-tiden, syns där..

Om det slutar regna :gnissla
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Hinner heller inte till 16.. Men det var länge sen man träffade vissa av er nötter, så jag tänkte dra in mot Svea runt 20-tiden, syns där..

Om det slutar regna :gnissla

Jafan jag kommer till 20 vid svea känner mig helkrajjad i kroppen idag så det får bli ljug!
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top