Komma i form tråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Åkej här kommer dagens flåsrapport från mig, 45 min promenad i solen, 15 km motionssykkel med 140-160 i puls under 29 minuter...jaja jag är gammal...

Lättare styrketräning med fjunishantlar och situps.

Ris & fisk med thaisås blir middagen, bara vatten åff kårse.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
6 övningar bröst & nu lasagne :yoparty

Provade 35kgs för bröstpress, men nej, det går inte. 30kg med då fick jag hjälp på sista sättet. Men det är i ryggen vi ska bli starka så på Fre. kör vi igen!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Åkej här kommer dagens flåsrapport från mig, 45 min promenad i solen, 15 km motionssykkel med 140-160 i puls under 29 minuter...jaja jag är gammal...

Lättare styrketräning med fjunishantlar och situps.

Ris & fisk med thaisås blir middagen, bara vatten åff kårse.

Den här tråden var ju ingen lek...:gnissla Uthängd med att man ska tappa kilon och sen läser man alla flitiga självplågares dagliga späkningar av sina arma lekamen. Själv är man hos mamma som verkar ha som nåt mål att se hur mycke min mage kan ta innan den brister...:gnissla Jag har en del att jobba på när jag återvänder ner till Tokholm...:rolleyes:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Den här tråden var ju ingen lek...:gnissla Uthängd med att man ska tappa kilon och sen läser man alla flitiga självplågares dagliga späkningar av sina arma lekamen. Själv är man hos mamma som verkar ha som nåt mål att se hur mycke min mage kan ta innan den brister...:gnissla Jag har en del att jobba på när jag återvänder ner till Tokholm...:rolleyes:
Du går fri denna gång tack vare mammafaktorn, men så snart du e hemma i Tokholm så är du piskad att köra igång pau rick tigt.

:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Just hemkommen från gym1 intervall löpträning i 10 min cykel i 10 min.
Körde 4a övningar rygg samt 2 axelövning.

Situps tills jag såg gravstenar.

Just det tog en stacker innan träning!! Funkar äxellent!

Middag stora vita bönor stekta med paprika, champinjon samt lök, smaksatt med garam masala samt tomatpuré. Rökt skinka till!!
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag är mitt i en jobbvecka med 12 timmars nattpass, så nån motion innan helgen är inte sannolikt...:gnissla Till helgen ska det iaf åkas långfärdsskridskor om vädret tillåter!

Men...lite målsättning kan väl presenteras: Ligger just nu och guppar mellan 80-85 kilo (troligen närmare det senare nu efter julfrosseriet), målet är en matchvikt på under 75 kilo innan den 1/5. Det rör sig alltså om ca 2,5 kilo i månaden, vilket inte borde vara allt för svårt med lite mer vardagsmotion och lite koll på vad som slinker genom foderluckan.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R kämpar med vikten
Snart kommer hjärtsvikten
Pust, stånk och stön
För hans slit finns ingen lön
Format som en potät
Utspänd och slät
Snart blir det dock sofflocket
Surfa och kolla på blocket (nödrim)
För benen är gamla och spröda
Lårbenshalsen ryker på fem röda

/valmers, i topptrim och ej i behov av gubbmotionsaktiviteter
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Som sagt, den här tråden vågar man ju nästan inte skriva i.
Nåja, mitt mål är att försöka vara så flitig och uthållig som jag var hela förra året.
I förrgår köpte jag nytt årsallträningskort till friskis och svettis igen.
Jag passade då på att dra ut listor på mina aktiviteter förra året och då visar det sig att jag varit enligt mina mått mätt flitig, minst sagt.
89 besök! 17st spinning och resten gym, allt fördelat ganska jämnt över hela året.
Jag hade dåligt med aktivitet vissa sommarmånader, men annars såg besöken ut att vara bra och utspridda.

Jag ska försöka hålla samma frekvens i år.
Ska försöka satsa på träning 3 dar i veckan (mån, gym halva kroppen. ons,spinning. fre, gym andra halvan)
Håller jag detta blir det ju typ 156 besök på hela året. (det verkar ju helt jävla omöjligt att nå upp till)
Så med tanke på att jag skrapat ihop 89 i fjol, så får jag nog sänka ribban och satsa på kanske 90 besök i år.

Problemet är att jag inte märker någon skillnad på kroppen fast jag tränar som tokig. Okej jag har en bättre hållning nu än tidigare och jag ser väl ganska så bra ut.(182 lång och 85 kg)
Men musklerna växer dåligt och kulmagen vill inte försvinna.
Jag tänker fortsätta att dricka öl när jag vill och jag tänker fortsätta äta kolesterol, för det vill jag unna mig.
Jag kanske måste öka vikten och minska repetitionerna? Jag kör 3*10 nu och jag tar i ganska hårt för att orka med det.
Kanske ska börja gå ner till 6-8 rep och öka vikten så att ögona blöder?
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag är mitt i en jobbvecka med 12 timmars nattpass, så nån motion innan helgen är inte sannolikt...:gnissla Till helgen ska det iaf åkas långfärdsskridskor om vädret tillåter!

Men...lite målsättning kan väl presenteras: Ligger just nu och guppar mellan 80-85 kilo (troligen närmare det senare nu efter julfrosseriet), målet är en matchvikt på under 75 kilo innan den 1/5. Det rör sig alltså om ca 2,5 kilo i månaden, vilket inte borde vara allt för svårt med lite mer vardagsmotion och lite koll på vad som slinker genom foderluckan.
Är då på då :)

GSXR1100R kämpar med vikten
Snart kommer hjärtsvikten
Pust, stånk och stön
För hans slit finns ingen lön
Format som en potät
Utspänd och slät
Snart blir det dock sofflocket
Surfa och kolla på blocket (nödrim)
För benen är gamla och spröda
Lårbenshalsen ryker på fem röda

/valmers, i topptrim och ej i behov av gubbmotionsaktiviteter

Sist jag såg dig så likande du en silltunna, har du fettsugit dig din jämras kapitalist :mad:
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Som sagt, den här tråden vågar man ju nästan inte skriva i.
Nåja, mitt mål är att försöka vara så flitig och uthållig som jag var hela förra året.
I förrgår köpte jag nytt årsallträningskort till friskis och svettis igen.
Jag passade då på att dra ut listor på mina aktiviteter förra året och då visar det sig att jag varit enligt mina mått mätt flitig, minst sagt.
89 besök! 17st spinning och resten gym, allt fördelat ganska jämnt över hela året.
Jag hade dåligt med aktivitet vissa sommarmånader, men annars såg besöken ut att vara bra och utspridda.

Jag ska försöka hålla samma frekvens i år.
Ska försöka satsa på träning 3 dar i veckan (mån, gym halva kroppen. ons,spinning. fre, gym andra halvan)
Håller jag detta blir det ju typ 156 besök på hela året. (det verkar ju helt jävla omöjligt att nå upp till)
Så med tanke på att jag skrapat ihop 89 i fjol, så får jag nog sänka ribban och satsa på kanske 90 besök i år.

Problemet är att jag inte märker någon skillnad på kroppen fast jag tränar som tokig. Okej jag har en bättre hållning nu än tidigare och jag ser väl ganska så bra ut.(182 lång och 85 kg)
Men musklerna växer dåligt och kulmagen vill inte försvinna.
Jag tänker fortsätta att dricka öl när jag vill och jag tänker fortsätta äta kolesterol, för det vill jag unna mig.
Jag kanske måste öka vikten och minska repetitionerna? Jag kör 3*10 nu och jag tar i ganska hårt för att orka med det.
Kanske ska börja gå ner till 6-8 rep och öka vikten så att ögona blöder?

Du tränar ju grymt mycket, troligen skulle du behöva lägga om kosten en aning bara för att deffa lite.

Är du på då :)

jag är på! Kan behöva lite kamratförtryck att hålla motivationen uppe med...:gnissla
U R IN :yoparty Nu finns ingen återvändo, pöbeln skola späka dig du inte uppfyller dina mål.
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ska han (OCH du) få komma så billigt undan!? Du är ju en hejjare på dikt, kom igen nu!:D

Diktare är ju feta, jovialiska människor...I den här tråden är vi redan mentalt inställda på att vara smärta, bittra människor som hata varandra och världen. Alltså inget diktande!:mad:
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ska han (OCH du) få komma så billigt undan!? Du är ju en hejjare på dikt, kom igen nu!:D
GSXR1100R vågar inte dikta
Än mindre sig hos prällen bikta
Den gamle sig ofta späker
Då han ut på Harrys sig vräker
Ingen vill ta i hans kropp
Och definitivt inte ha hans :censored
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Diktare är ju feta, jovialiska människor...I den här tråden är vi redan mentalt inställda på att vara smärta, bittra människor som hata varandra och världen. Alltså inget diktande!:mad:

Lorden kallar ju med detta indirekt Gamlot för fet
verkar vara en hel del som den mannen inte vet
Gamlot är ju en hejare på att häckla och dikta
Jag tänkte bara att Valmers för sitt påhopp skulle få plikta
Nu e de väl tur att inte Shooter bredvid Lorden sitter
För när han läser mitt svar så lär han ju bli rätt så....:rolleyes: (mindre glad???)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Diktare är ju feta, jovialiska människor...I den här tråden är vi redan mentalt inställda på att vara smärta, bittra människor som hata varandra och världen. Alltså inget diktande!:mad:
Prexis så är det, vi ska inte låta denna fina tråd balla ur till en rimtråd bara för att den onde valmers gör allt för att förstöra allt för oss.

:mad:
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Lorden kallar ju med detta indirekt Gamlot för fet
verkar vara en hel del som den mannen inte vet
Gamlot är ju en hejare på att häckla och dikta
Jag tänkte bara att Valmers för sitt påhopp skulle få plikta
Nu e de väl tur att inte Shooter bredvid Lorden sitter
För när han läser mitt svar så lär han ju bli rätt så....:rolleyes: (mindre glad???)


Jag rekomenderar herrn en kurs i läsförståelse..;)

Valmers diktade ju, och är då per definition fet och jovialisk, vi andra är smala och bittra. (utom du då som valde att dra på dig Edward Persson kostymen och svälla ut)

:hihi
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Valmers diktade ju, och är då per definition fet och jovialisk, vi andra är smala och bittra. (utom du då som valde att dra på dig Edward Persson kostymen och svälla ut)

:D Känns just nu som att jag inte skulle komma i den gode Edwards kostym ens, så den här tråden blir nog bra för mej. Ska försöka rätta in mej i ledet och bittra till mej lite bara...:rolleyes:
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
:D Känns just nu som att jag inte skulle komma i den gode Edwards kostym ens, så den här tråden blir nog bra för mej. Ska försöka rätta in mej i ledet och bittra till mej lite bara...:rolleyes:

Bitter är bra...titta bara på supermodellerna, dom ser ut som bittra surfi**or allihopa, och blåser bort för ett rejält korsdrag. Alltså är bitter=smal!:mattias
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top