Pickup-besatt.

Vialli

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2015
Ort
På landet mitt i stan
Hoj
2009, Kawasaki Z1000
Men vänta lite här nu... Jag har surfat och smygläst den mest intressanta tråden på Sporthoj ett bra tag nu. Drömt mig bort att själv äga en amerikanskt dieseltruck och så hänger ni någon annanstans... Nä Nä nu jag var jag ju tvungen att regga mig för jag vill också veta vart jag ska ta vägen nu...
 

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
MC och pickupintresserade i samma tråd är ju en förträfflig kombination! Trista grejer om pickup-tråden skulle dö ut :gråta
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Men vänta lite här nu... Jag har surfat och smygläst den mest intressanta tråden på Sporthoj ett bra tag nu. Drömt mig bort att själv äga en amerikanskt dieseltruck och så hänger ni någon annanstans... Nä Nä nu jag var jag ju tvungen att regga mig för jag vill också veta vart jag ska ta vägen nu...

PM skickat!
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Nån här som kör Vw amarok? Bra bil? :)

Jag och farsan delar en på firman och vi är sjukt nöjda, 180hk med automat.
5200mil på två år utan problem, i början ville oljenivå lampan tändas fast nivån var rätt enligt oljestickan men det slutade den med efter att vi lyft på huven och hotat med att köra den till verkstad.

Dricker runt litern om man hoppar runt i byn och 0,85 om man kör länge turer och håller sig runt 120.

Jag skulle lätt ha en privat om det inte vore så att sambon inte gillar att krypa runt på flaket och samla ihop matvarorna. Fyra normalstora vuxna är absolut inga problem, jag är 195cm lång och det finns plats kvar bakom mig till en kortare person eller ett barn utan vidare.
 
Last edited:

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
telyeah
Hoj
Husabürg, Scott
Vafn min ända länk till sporthoj går just till denna tråd, nu vart det vemodigt. Vart hänger ni numer då?
 

Nordic

Medlem
Gick med
29 May 2011
Ort
Söder om stockholm
Hoj
Z750 09 - VZ800
Privat bruk är det jag tänkte, har provkört en automat men tror att jag vill ha en manuell.. Vet du vad det är för skillnad på nya och gamla amaroken skiljer det på 4hjulsdriften..
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top