Idag är jag förbannad därför att...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jo men han var på landet med mamma UTAN mig :) hon är inte fästingsmart direkt :) jag eldade upp 3 och spolade ner 2 i toan. isch

Ånej! Inte i toaletten! Du vet att du kommer få dom där upphoppandes rätt upp i scherten nästa gång du slår dig ner där va? :näsblod
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag hatar fästingar..måste dom klänga på min hund? Jo jag har använt frontine men hunn blir ju helt knepig av det..börjar rycka o skälla och blir helt knospig.

Titta in på http://www.bionim.com/. De har lite medel mot mygg och fästingar. DR1 verkar vara rätt effektivt om man läser de tester som gjorts. Just fästingtestet heter "Ticks repellent effect of microencapsulated Icaridin 20%" och finns längst ner på Test- och resultatsidan.



Att alla satans lakan är för korta på längden men jävlig mkt längre på bredden å man inte kan bädda skiten

Är inte "längden" per definition längre än bredden? Prova att lägg lakanet på sängen, vrid det 90 grader, så kanske det går bättre? :)
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
jag dessvärre äger den där j*vla mistubishi galant helvetet! Börjar dagen med att bli våldtagen på Kindwalls, 4k för remskiva på veven och nedre kamremsskyddet... :mad: Nåja, fick iaf 10% på delarna.. Till Aset för att börja mecka... Inser rätt fort att kamremmen också fått pisk men inte så farligt, inser även att detta kommer bli en utmaning, får loss remskivan till vattenpumpen, som dom förövrigt byggde bilen runt, mer om det senare. 1½ timme senare, minst 10 cigg och 1000tals svordomar och hot om skroten så sitter på kamremskydd på plats och en ny remskiva på veven. Då inser jag att remskivan till vattenpumpen måste sättas dit samtidigt som kamremsskyddet... finns en enda vinkel där man kan få dit den på motorn och jupps, då är kamremsskyddet ivägen..Riv allt igen..Börjar nu använda mig av det spanska svordomarna som tanten lärt mig och skroten är ett faktum...
Plasten är för övrigt en upplevelse att få på plats så det är rätt tight mellan remskivor och diverse balkar... Nåja, en stund senare så sitter allt där det ska och nu ska jag bara spänna en av remmarna så är jag klaaaaar... På med 14's hylsa och börjar vrida alla 3 mm som det går att röra spärrskaftet eftersom nån j'vla sopprot har satt en fläkt och ac slangar ivägen... Sen hör man det berömda "klick" och så var det färdig meckat för idag..:mad: :huvet
Skruvjäveln gick av utan nån som helst ansträngning... :mad: JÄVLA SK!TBILSHELVETESSATAN!!! Tillbaka till Kindwalls, där jag numera känner Johnny bakom reservdelsdisken, där jag tydligt proklamerar mina åsikter om detta as till bil... Johnny garvar lite och beställer fler delar...*suck*
Nu ska bilen ihop och sen åker den ut på annons på blocket...! Ägt skräpet 1½ år och har lagt ut över 20k på den på reparationer... Och då gör jag ALLT jobb själv... Annars hade jag nog fått betala bilen en gång till... KÖP ALDRIG EN MITSUBISHI!!!! Det är fan sämre kvalitet än ett fransk måndags ex!!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu ska bilen ihop och sen åker den ut på annons på blocket...! Ägt skräpet 1½ år och har lagt ut över 20k på den på reparationer... Och då gör jag ALLT jobb själv... Annars hade jag nog fått betala bilen en gång till... KÖP ALDRIG EN MITSUBISHI!!!! Det är fan sämre kvalitet än ett fransk måndags ex!!

Du har nu skrämt bort varenda potentiell köpare som fanns på SH och ingen kommer någonsin köpa en sådan bil från en annons på Blocket. :hihi

Ska bli spännande att se ifall den dyker upp i "Dagens blocket"-tråden. :)

För övrigt har jag själv ibland råkat ut för ett mekarhelvete, så jag vet hur det är. :näsblod
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Det ringde nån jeffla f*tta från skyddat nummer strax innan 4 inatt och spelade in ett väldigt skumt medelande, ska lägga ut de här så folk får höra skiten :mad:
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
För att i fredags när jag åkte ut till Fursten och skulle kasta på en ny bakslang (åker i princip på fälgen, pyspunka royale) så missade jag honom med 2 minuter.
Idag tänkte jag att eftersom vädret ser rätt ok ut så åker jag dit igen och provar. Då har han stängt :( Imorrn kommer det säkert regna. Och sen kommer han bli förbannad för att slangen som sitter på är full av skum :hihi
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Du har nu skrämt bort varenda potentiell köpare som fanns på SH och ingen kommer någonsin köpa en sådan bil från en annons på Blocket. :hihi

Ska bli spännande att se ifall den dyker upp i "Dagens blocket"-tråden. :)

För övrigt har jag själv ibland råkat ut för ett mekarhelvete, så jag vet hur det är. :näsblod

Skulle fan våga sälja den åt nån här, man lär ju bli bannad så det räcker...
Om inte annat hatad resten av livet och då är det ju bra om det inte är nån inom samma krets... :D
Äh, när jag är klar med den så funkar den säkert tills den rostar ihop...
Såhär har det alltid sett ut... Kolla bara hojen, köper hoj 2 månader senare har jag en spricka i svingen... Förra bilen funkade klockrent så den stal nån... :mad: Spelar liksom inte någon roll, samma skit hela tiden...
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Moppefuckot utan hjälm och med skjuts också utan hjälm som tyckte han skulle leka i konbanan som polarn samtidigt höll på att öva sig på igår kväll.
Bara för man råkade vända sig om och prata med polarns son på 11 så hann man inte se fuckot i tid. Han skall vara j-t glad att han inte krockade eller att jag inte hade något tillhygge. Vad f-n tänker man inte med när man är 15. Till och med 11 åringen förstod olämpligheten i tilltaget.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Bara för att jag stått utanför hemmet och mekat hoj i ett par dagar så tror varenda granne att jag är "mekanikern som Gud sände" och nu kommer de och undrar om jag kan fixa deras moped/micro/gamla saab99/strykhjärn/fruns underliv/etc.. :mad:

Vafan ser jag ut som Bosse Bildoktor eller? (Nej svara inte på den, era as!)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Bara för att jag stått utanför hemmet och mekat hoj i ett par dagar så tror varenda granne att jag är "mekanikern som Gud sände" och nu kommer de och undrar om jag kan fixa deras moped/micro/gamla saab99/strykhjärn/fruns underliv/etc.. :mad:

Vafan ser jag ut som Bosse Bildoktor eller? (Nej svara inte på den, era as!)

*asg*
du var snabb på skriva att vi inte ska skriva på det... Hade nästan tryckt på svara knappen när jag läste det... Fan vad jag skratta... :skrattar så tråar sprutar
 

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster
Det rann vatten nerför tanken mot skrevet så nu sitter jag på kontoret med den konstanta känslan av att ha pissat på mig.
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top