stooffe

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
Var gång vi startar våra cyklar,sänder vi dig en tanke STOOFFE.Dennis och Gitttan.:( :(
 
Last edited:

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Var gång vi startar våra cycklar,sänder vi dig en tanke STOOFFE.Dennis och Gitttan.:( :(

:gråta Samma sak gör jag, Varför just Stoffe? Han som va så jävla snäll o go :( Världen är så jävla orättvis!

Vila i frid min vän:( Vi alla saknar dig...
 

Rydstedt1989

Guest
skänker en tanke till dig och din familj!
vila i frid
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
vila i frid grabben. du va för ung för att försvinna från oss :( *snyft*
 

Solid snake

Guest
Vila i frid, känns helt overkligt, vi skulle ju köra hela sommaren. :(


Vi möts igen Stoffe, men inte riktigt än.
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
ett bevis för livet är ruskigt orättvist ... tanke till familjen ..
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
stoooffe, lille påg, idag körde vi MCK Vilserundan i ditt och röris minne.

Känns bra att vi fick hem alla utan incidenter. Saknade dig och din R6:a där men som Solid säger, vi ses igen. Bara inte just nu.

@ flames o Gittan, tack för att ni dök upp på Statoil, vi ses och hörs framöver. :pannkyss
 

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
stoooffe, lille påg, idag körde vi MCK Vilserundan i ditt och röris minne.

Känns bra att vi fick hem alla utan incidenter. Saknade dig och din R6:a där men som Solid säger, vi ses igen. Bara inte just nu.

@ flames o Gittan, tack för att ni dök upp på Statoil, vi ses och hörs framöver. :pannkyss

Tjena Maverick.
Skönt att höra att allt gått bra!Jag hoppas att vi träffas under trevligare gazz nästa gång.Ni verkar va ett gått gäng med likasinnade dårar som jag själv,så jag kan garantera att du ser mer av oss båda!Ps när kör ni K-storp nästa gång?Vi är tooooosiiiiga i Road Racing:)
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Tjena Maverick.
Skönt att höra att allt gått bra!Jag hoppas att vi träffas under trevligare gazz nästa gång.Ni verkar va ett gått gäng med likasinnade dårar som jag själv,så jag kan garantera att du ser mer av oss båda!Ps när kör ni K-storp nästa gång?Vi är tooooosiiiiga i Road Racing:)

Har ni möjlighet så kör ner till SSEMSE på Sturup Raceway varje söndagkväll mellan 17-20. Då kan det hända att ni får se Maverick kämpa med att få ner ett knä i backen. :hihi

MCK Vilse och tillhörande anhang är inga dårar...vi är fullständigt hel-pucko allehopa.

Vilken tid går kortegen för Stoooffe den 19:de? Jag hängde inte riktigt me där i svängarna....
 

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
JKay

Har ni möjlighet så kör ner till SSEMSE på Sturup Raceway varje söndagkväll mellan 17-20. Då kan det hända att ni får se Maverick kämpa med att få ner ett knä i backen. :hihi

MCK Vilse och tillhörande anhang är inga dårar...vi är fullständigt hel-pucko allehopa.

Vilken tid går kortegen för Stoooffe den 19:de? Jag hängde inte riktigt me där i svängarna....

Hehehehe,Vi kommer att träffas kl 18.00,vi blir tvungna att hålla minnesG-tjänsten i Stocka.Sen kommer Stoffes,Mamma och Pappa leda oss ner till Skivarp.Jaha då blev man ett hel-pucko!!!!men det kan jag leva med för det är jäviligt roligt att gazza unnan...:)
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
2991360 Hehehehe,Vi kommer att träffas kl 18.00,vi blir tvungna att hålla minnesG-tjänsten i Stocka.Sen kommer Stoffes,Mamma och Pappa leda oss ner till Skivarp.Jaha då blev man ett hel-pucko!!!!men det kan jag leva med för det är jäviligt roligt att gazza unnan...:)
Jag följer gärna med om jag hinner!

Lite mer exakt plats å så?
 

flames

Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Gick med
4 Jun 2007
Ort
stockamöllan
Hoj
FZR 1000
tjena Loy,
vi träffas vid Ica i Stocka kl 18.00.Sen kör vi upp till fabriken,den ligger 200m från affären.Hoppas du,ni kan komma!!
 

M@rre74

Radical Riders
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Skåne/S-torp
Hoj
CBR 900RR -98 *SÅLD*
Vila i frid stoffe och hoppas du har det superbra där du nu är.

Skänker en tanke till familj och alla vänner.

/M@rre
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tjena Maverick.
Skönt att höra att allt gått bra!Jag hoppas att vi träffas under trevligare gazz nästa gång.Ni verkar va ett gått gäng med likasinnade dårar som jag själv,så jag kan garantera att du ser mer av oss båda!Ps när kör ni K-storp nästa gång?Vi är tooooosiiiiga i Road Racing:)
Dårar må vi vara men med ett visst förstånd ändå :tungan
Det var skönt att dra runt MCK Vilse-gänget utan incidenter som nån sorts hyllning till röris o stoooffe.

Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma den 19:e. Ibland kör det ihop sig och jag är inbokad på ett kundbesök i Lissabon måndag - tisdag. Kan inte komma loss. :( Skulle gärna varit där och visat mitt deltagande.

Gällande Knudan så kör jag och MAM 97 teamet ett fyratimmars ERF rejs där den 9:e september och som GayKay säger så härjas det på SRW då o då.

Skicka en hälsning från mig till stoooffe den 19:e så är du snäll.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Dårar må vi vara men med ett visst förstånd ändå :tungan
Det var skönt att dra runt MCK Vilse-gänget utan incidenter som nån sorts hyllning till röris o stoooffe.

Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma den 19:e. Ibland kör det ihop sig och jag är inbokad på ett kundbesök i Lissabon måndag - tisdag. Kan inte komma loss. :( Skulle gärna varit där och visat mitt deltagande.

Gällande Knudan så kör jag och MAM 97 teamet ett fyratimmars ERF rejs där den 9:e september och som GayKay säger så härjas det på SRW då o då.

Skicka en hälsning från mig till stoooffe den 19:e så är du snäll.

Jag kan inte heller komma! :huvet :( (Ska vara med er i tanken på tisdag dock.)

@Maverick: vaddå GayKay....du ska fan få! :mad:
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top