Bilder på era husdjur.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Problemet är att jag inte ser honom när han gör det. När han kissade på jackan på gymmet då stod jag bredvid då fick han ett ordentligt NEJ och så puttade jag bort honom. Men på kontoret går han runt och lullar för sig själv. Men det är väl mer jag som lider av att ha honom instängt på mitt kontor än vad han gör så det är väl så jag får göra.

Tack för alla tips :)

Ok, det låter som han gör det i ren protest då.
Han vill nog kanske inte vara där själv.
Ok då blev det lite klurigare.
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Är han beskyddande över dig gentemot killar? Är han trygg i övrigt? Jag tänker om det är så att han försöker skydda dig på platser där han inte känner sig trygg eller tror att du inte är trygg. Hur är han vid tex hundmöten och när du möter främmande människor? Det är bara en gissning från mig, vore jag som du så skulle jag ta kontakt med en hundpsykolog, jag har en bra sådan.
 

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ståkkhålm
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Lill-skrutt:
 

Bifogat

  • 070415-1.JPG
    070415-1.JPG
    25.2 KB · Visningar: 77
  • 070415-2.JPG
    070415-2.JPG
    31.7 KB · Visningar: 68

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Grannen har en riktigt jävla bulldozer. Kommer inte ihåg exakt vad det var för ras, tyckte han sa engelsk staff...är det stora jyckar?
Han väger 80 pannor men är lite sen i utvecklingen och ligger 10-15 kilo back :skrämd
Riktigt snäll men ingen man vill bli osams med, ska se om jag kan ta en bild och dynga upp.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Grannen har en riktigt jävla bulldozer. Kommer inte ihåg exakt vad det var för ras, tyckte han sa engelsk staff...är det stora jyckar?
Han väger 80 pannor men är lite sen i utvecklingen och ligger 10-15 kilo back :skrämd
Riktigt snäll men ingen man vill bli osams med, ska se om jag kan ta en bild och dynga upp.

Ehhh, va? Han skämtade med dig eller? Byrackan lär väl knappast väga nästan 100 pannor när han är fullvuxen? Nog för att det finns så stora hundar men så stora måste ju vara undantagsfall....
Och engelsk staff kallar man ju dessa "kamphundar" för, Engelsk Staffordshire bullterrier är hela namnet. Och de blir inte så stora vad jag vet, kolla bara denna tråd.
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Grannen har en riktigt jävla bulldozer. Kommer inte ihåg exakt vad det var för ras, tyckte han sa engelsk staff...är det stora jyckar?
Han väger 80 pannor men är lite sen i utvecklingen och ligger 10-15 kilo back :skrämd
Riktigt snäll men ingen man vill bli osams med, ska se om jag kan ta en bild och dynga upp.

Kan det vara nån mastiff av nå slag??
Dom blir stor som en flodhäst ungefär.
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Jag har sett Bullmastiffer som väger över 90, dock ska de inte vara så stora enligt standarden, men alla individer är ju olika :)
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Rossi

Vår lille illbatting:
 

Bifogat

  • Husse _ Rossiliten.jpg
    Husse _ Rossiliten.jpg
    57.1 KB · Visningar: 75
  • Rossisnyggve Liten.jpg
    Rossisnyggve Liten.jpg
    104 KB · Visningar: 66
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top