Vad fick dig att le idag?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Tror min lever kommer explodera till döds snart ändå om hostan fortsätter.:brinnerup

Vet inte om jag har feber. Och det betyder att jag inte har farligt hög feber.:) Fick dock ändå ta Ipren idag då jag såklart fick mens* också.:näsblod


* Förlåt, men jag orkar inte komma på nån fin omskrivning.

* Indianer i vassen.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Nytt jobb alltså. Samma här, sen jag började på kontoret för fem år sen har jag skjorta på mig varje dag. Innan gick jag aldrig i skjorta.

Näe, det nya jobbet dröjer en månad till. Däremot "ny" tvättmaskin med ångfunktion. Tog ut alla russin ur garderoben och körde dem så nu är de användbara utan att behöva stryka. :banana
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Näe, det nya jobbet dröjer en månad till. Däremot "ny" tvättmaskin med ångfunktion. Tog ut alla russin ur garderoben och körde dem så nu är de användbara utan att behöva stryka. :banana

En sån står HÖGT på listan när nuvarande maskin packar ihop... vilket inte borde dröja alltför länge.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
"Sugna på öl tog sig gänget av unga pojkar in på Coop vid Odengatan. Där länsade de disken och gick 200 meter bort för att dricka. Minuter senare grips de av polis – med väskorna fyllda av alkoholfri bärs."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15475188.ab

Fick mej också att le lite tills jag inser att ett gäng grabbar som inte är torra bakom öronen är beredda att begå vad som lika gärna kunde blivit ett rån för några väskor med öl.

Vart fan är världen påväg?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Vart fan är världen påväg?

Även om jag själv var för feg för att våga så kan jag ju ärligt säga att folkölsstölder var rätt vanligt förekommande även på den tiden då jag körde moppe, talade med sprucken röst och tjuvrökte...
Så i den bemärkelsen är nog världen rätt oförändrad.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Även om jag själv var för feg för att våga så kan jag ju ärligt säga att folkölsstölder var rätt vanligt förekommande även på den tiden då jag körde moppe, talade med sprucken röst och tjuvrökte...
Så i den bemärkelsen är nog världen rätt oförändrad.

Det är möjligt.
Kanske bara jag som var en ordentlig pojk även som liten.

Tur att jag växt upp till att bli en som kan säga ifrån så kidsen som möter mej iaf blir uppläxade.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Det är möjligt.
Kanske bara jag som var en ordentlig pojk även som liten.

Jag var iofs väldigt ordningsam jag med och har aldrig snattat så mycket som ett tuggummi men å andra sidan smakar stulen öl lika gott så jag kan ju inte säga att jag hade karaktär nog att tacka nej trots att jag visste hur de införskaffats..
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
577046_425849754129994_652821788_n.jpg


Svensk matkultur, så vidrig att sprit är det enda som hjälper? :hihi
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top