Sporthoj Skellefteå

smujf

Badvärd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skellefteå
Hoj
Såld till länsförsäkringarna
Nu bör alla ha nyktrat till efter festivalen...
Hoppas vi får en stor uppslutning imorgon kl 18.00
Ses på klubben!

:yoparty
 

Iceman1985

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Skellefteå
Hoj
Suzuki Bandit 1250SA -09 (Svart)
Jag ska till Luleå å serva hojen idag.. ska vara där kl 12.40, någon som är sugen på att hänga med? typ käka lunch där eller något.

Ring mig om någon är intresserad: 070-674 26 59
 

n0sferatu

Medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Ske-å
Hoj
2003 Kawasaki zx12r .... 1993 Honda cr250
Har skapat en FB-grupp med, eftersom det oftast är rätt dött här, och folk kanske har mer koll på fb. Har ni inte fått en inbjudan så får ni väl lägga till mig "Thony Westermark" Så lägger jag in er i gruppen!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hur ser det ut nu inför helgen, är alla hemma eller ska ni iväg till det där äckliga kemora igen? Crazy skåning kommer på besök från torsdag och ska bo på playa del östanbäcksvägen tills på tisdag. Vi hade tänkt att få ut ganska många mil på båge då han plockat med sin hela vägen från "wannabe danmark"

Så vi kanske skulle styra upp någon gruppkörning, målet är både inställt på hedenbasen och fällfors för att svänga lite då skånepågen inte lyckats skrapa knät i backen. Samt att han inte tror på att vi har så långa flygfält som jag berättat om.

Sen måste vi hinna häckla han så mycket som det går över ett par glassar på väl valda cafén. Jag är lite sugen på den där monster mjukglassen en bit utanför skellefteå dit jag aldrig hittar utan får yra som satan...
 

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Aktiviteten i tråden på forumet är inte den högsta men onsdagskörning blir det.:hojcbr
 

Malmin

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2010
Ort
Skellefteå
Hoj
cbr 600f
Fasen, måste ha varit er jag mötte utanför brännaskolan. Ska börja haka på när jag lärt mig köra. och kanske framför allt, när jag köpt en båge som hinner med. =)
 

MaTtE_Å

Medlem
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 950sm
Fasen, måste ha varit er jag mötte utanför brännaskolan. Ska börja haka på när jag lärt mig köra. och kanske framför allt, när jag köpt en båge som hinner med. =)

äh sluta tjollra!
Dyk upp på klubben nästa onsdag vid 18 istället, alltid trevlig med gruppkörning å lite fika.

Vi har inte bråttom och väntar alltid in alla efter dom snabba vägarna, man får hålla sitt eget tempo helt enkelt...

Folk med 3cyllar mindre än dig är med å kör så en 600 räcker långt!

Välkommen
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Nu är det en vecka kvar till SMC:s kurs på Mittsverigebanan. Det finns några platser kvar så jag tycker ni skall få ändan ur och anmäla er. Det är två dagar fullständigt garanterat jätterolig körning på bana med erfarna instruktörer, massor av roliga övningar med betydligt bättre hojförare som resultat!

Gå in här och anmäl er: https://www2.svmc.se/school

Ni hittar Mittsverigebanan en bit ner i listan, skynda och fynda:)
 

Malmin

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2010
Ort
Skellefteå
Hoj
cbr 600f
Kom precis hem efter att ha kört sträckan staan-klutmark-skråmträsk-bastuträsk-norsjö. Sträckan bastu-norsjö blev helt klar här för någon dag sedan. kan starkt rekomendera den. riktigt kurvig fin och slät.
Börjar dock vara lite svalare ute. Men det var riktigt fint idag.

mvh malmin
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Vinterförvaring

Det luktar vinter i luften och det är snart dags att ställa bort hojarna, det finns säkerligen platser kvar för vinterförvaring (finns hjärterum och cash så finns det stjärterum) och om intresse finns så är det mig ni ska höra av er till.

Det finns även mekbås till uthyrning om ni hellre vill ha det.

Jag ska upp på klubben och städa undan lite i veckan/helgen och vet mer ang. hur mkt plats vi har kvar då.

Anders Swedin
dagtid 070 5801881
kvällstid 070 5684718
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Årsmöte

Årsmöte på SMCK 30/10 19:00
Jag ser gärna att så många som möjligt kommer både gamla och nya ansikten.
Mvh Anders Swedin
 

sjobas

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Boden
Hoj
gsx-r1000 k3
nån som vet av nån som kan renovera en r1 motor privat? och pris på det jobbet? ingen brådska med det, kan ta hela vintern :)
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
SMCK Bjuder in till partaj!

Lördag den 26/11 är det dags att ta på sin fintrosorna och vara precis lika beredd på att kasta av sig dom när Jim och Gustav drar igång!

När? Vi startar partyt kl 19:00 och avslutar när sista pilsnern är uppdrucken.
Var? SMCK´s klubblokaler på Torsgatan i Skellefteå (Klubben i berget)
Hur? Ja intefan vet jag men ta med 40kr i inträde alla fall
Vem? Alla som vill komma och dricka en öl, lyssna på schtaans bästa trubadurer och samtidigt stödja klubben så vi kan finnas kvar.

OBS på förfesterna gäller DROGA FRITT men när ni befinner er i våra lokaler så dricker ni ölen vi har där.
 

Rasta "Rocket"

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Ske-å
Hoj
Gixxer
Någon som är intresserad att hoja till något event i sommar, vilket är inte bestämt ännu. Festival, Hojträff, konsert, lr något annat trevligt förslag är välkommet.. Jag ska iväg på någonting blir nice om vi blir flera..=)
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top