Ser bra ut!
Exakt, min 2017 är första med dubbla axlar.
Egentligen skulle jag vilja ha en 2019, dvs utan lull men med den bästa fjädringen på 701 original. Men min är fixad av RG3, så den är stabil nu 🙂. Då min var beggad hade den redan det mesta. Den hade även rallytorn som jag dock valde...