Har tyvärr inte kommit igång ordentligt ännu, HDn jag köpte samtidigt har fått mer av min uppmärksamhet.
Men några småsaker har påbörjats, är inte så förtjust i påklistrat "kolfiber" så detta skall bort.
Kommer behöva snygga till lite under, mer om det senare.