Hehe, det är mycket kvalitativa grejor som dom säljer där, det sorgliga är att jag har hittat exakt samma modell som jag har för 13000 kr :) (jag gav 5300)dom är också skräp så man får se det från den ljusa sidan, blev inte lika lurad som dom som köper den modellen. Motorhandel.se har erbjudit...