Happs, blåser fint här nere i södra delarna..
Fick reda på det på jobbet nu i eftermiddags att min kära prilla blåst omkull.
Snor firmabilen, flyger hem och mycket riktigt.
Det jag funderar på nu är hur jag ska göra för att minst skita mig i näven.
Har ringt och pratat med mitt bolag -Bilsport...