På något sätt gled jag in på mopeder på blocket, och spanade in lite dyra värstingar. Finns ju några riktigt schyssta supermotards ifrån Motohispania, Derbi osv, sen finns ju även kåpförsedda "sporthojar" också, Yamaha, Derbi och Aprilia har väl alla tre varsin modell.
Dom ser ju helt otroligt...