Det går ju att vrida gafflarna lite hursom, men mest nice borde det ju vara om de är i samma läge, så att inställningsskruven (kompression?) på ovansidan sitter på samma sätt och läge på båda gafflarna.
Kan man göra så att man skruvar in inställningsskruven max på båda gaffelbenen, monterar dem så att de sitter exakt likadant och sen drar åt? Jag antar att "locket" överst på gaffelbenen, i detta fall i någon guldeloxerad historia, ska sticka upp ovanför styrkronan precis?
Hojen är en GSX-R 600 01:a. Tack på förhand!
Kan man göra så att man skruvar in inställningsskruven max på båda gaffelbenen, monterar dem så att de sitter exakt likadant och sen drar åt? Jag antar att "locket" överst på gaffelbenen, i detta fall i någon guldeloxerad historia, ska sticka upp ovanför styrkronan precis?
Hojen är en GSX-R 600 01:a. Tack på förhand!
) Gixxrar (iaf moderna) är benen helt isolerade från varandra, så det är bara att vrida dom i läge å se glad ut