Jag blev inspirerad av årets Dakar rally!
Planen är att bygga en rolig hoj för att köra lite roadbook körningar och förhoppningsvis ett ökenrally nästa vinter. Kanske blir det även en RIKTIG långresa men det får tiden utvisa...
Receptet är följande:
En KTM LC4 Adventure.
KTM:s 660 Rallye...