JT
I feel the need, the need for speed!
Jag behöver hjälp med att bygga om avgasystemet på en KTM LC4 Adventure. Jag ska montera baktankarna och bakramen från en 660 Rallye och då kommer orginal systemet inte få plats, eller rättare sagt dämparen.
Finns det någon här som kan hjälpa mig med detta och vill tjäna en slant så kan ni PMa mig eller svara i tråden.
Tack på förhand!
Finns det någon här som kan hjälpa mig med detta och vill tjäna en slant så kan ni PMa mig eller svara i tråden.
Tack på förhand!