Search results

  1. R2

    Gamlot #22 Mozz ska köra 125 racer i SM!!!

    Från gårdagens race.
  2. R2

    Suzuka 8 hours stream?

    :hihi:rofl:lol gashäng på en fabrikshonda? knappast och nu dumpa en ducce olja på banan :arsele https://www.youtube.com/watch?v=LVa3F0LuCJo
  3. R2

    Suzuka 8 hours stream?

    http://www.ustream.tv/channel/suzuka-event eller: http://bfy.tw/zSe
  4. R2

    Säkra handskar med bra ventilation

    Kevlar, Zylon, Plast av rätt sort och som du säger titan gör ett bra jobb, men titans främsta fördel i mcskydd är att friktionen är låg och den kroppsdel som träffar marken (med titanskydd) glider undan, ist för att få grepp i asfalten. Japanska Kushitani har Zylon i sina handskar, detta är...
  5. R2

    Säkra handskar med bra ventilation

    Luke Jones, BSB Supersport förare fastnade med handen under hojen och får bygga om en hand nu, köp inget skit. (oklart vad Jones hade på sig för handskar vid tillfället, antingen Handroid eller Furygan) https://twitter.com/luke82jones
  6. R2

    Bild Actionpics kinnekulle, motofoto.se

    Nu finns bilder uppe från Actionpics bandag på kinnekulle. Kolla under "Bandagar" på www.motofoto.se Filnamn står under bilderna, ange det vid frågor eller beställning, som görs på info@motofoto.se
  7. R2

    Honda msx (nya monkeybiken)

    Det är sjukt kul, här liten film från våra träningar i vår (nej ingen kör Grom, men väl liknande hojar) https://vimeo.com/133447647
  8. R2

    Tips, vilken actionkamera skall man välja?

    Bästa hjälpen iden här djungeln är enligt mig den här hemsidan: http://www.techmoan.com/
  9. R2

    ISLE Of MAN - racerapport!

    tack, men det är klassen tekniska reglemente jag söker, alltså det man får rätta sig efter när man bygger en hoj till klassen.
  10. R2

    ISLE Of MAN - racerapport!

    Fantastiskt. Kan du visa mig i rätt riktning för att läsa det tekniska reglementet för klassen?
  11. R2

    Val av actionkamera men ingen Gopro!

    Intressant tråd. Jag har haft en Denver 5000 men den strulade och gav upp häromdagen, fick pengarna tillbaka. Är sugen på en Xiaomi YI men har inte lyckats hitta en säljare som tar garantiärenden inom europa, att skicka till kina är nog bara att glömma. test av YI här, den sidan är för övrigr...
  12. R2

    Ovanliga skinnställ

    Hur gick det, köpte du nått fint?
  13. R2

    180 graders kurva i Västra Götaland?

    Finns street view där, ser ok ut men väldigt stor radie, nån armbåge får man inte ner i den farten. Behöver du stillbildsfotograf som kan jag nog komma, jag som i www.motofoto.se https://www.google.se/maps/@57.823982,13.140436,3a,75y,256.72h,86.15t/data=!3m4!1e1!3m2!1s4fS8jhWBfJjHslGBFJfr8w!2e0
  14. R2

    Bild Bridgestone Gelleråsen 22 april

    Nej tyvärr, en helt orange och en röd vit.
  15. R2

    Materialval till hemkokt hjulaxel?

    Jag fick ett tips om att chrome-moly rör skulle funka bra, vad säger panelen om det?
  16. R2

    Dagens bild

    Lukas Bäckström på sin R1M
  17. R2

    Bild Bridgestone Gelleråsen 22 april

    Här kommer några smakprov från onsdagen med Bridgestone. Alla bilder finns på www.motofoto.se under bandagar.
  18. R2

    Honda msx (nya monkeybiken)

    kul, vilken bana ska du köra på? blir du biten av det och behöver bättre bandäck så har jag beggade racedäck.
Back
Top