Search results

  1. hakis

    Erfarenheter av mediaspelare med skärm

    Lyfter tråden lite. Det står att hillman mp800 ska ha VIDEO IN (composite in) Funderar på vad upplösningen bli då man spelar in från tex. hjälmkamera på enheten om det blir bra så att säga... någon som provat?
  2. hakis

    Länsförsäkringar gäller ej vid bankörning.

    Det är inte försäkringsbolagen som bestämmer att trafikförsäkringen inte gäller för bankörning utan det regleras av trafikskadelagen. Sen är det vissa "bra" motorcykelvänliga bolag som tar på sig att försäkra sina förare vid av smc saktionerade bandagar. Dock så har väl dom flesta seriösa...
  3. hakis

    Inbjudan till supermotardkurs

    Stugbyar i lemlands kummun, samma som kommun som vessingsboda ligger i. kolla in www.visitaland.com annars.:tummenupp Mellanvik stugby Söderby Ägare: Gunnar Mansén och Robert Mansén Tfn: +358 (0)18 34 338/34 087 +358 (0)40 5908 784 eller +358 (0)40 7019 035 mellanvik@aland.net G-M Heléns...
  4. hakis

    Inbjudan till supermotardkurs

    Finns inte "Söderby camping" kvar, det är inte så långt till vessingsboda googla det..
  5. hakis

    Hur gick det för Adnan_Gangster? (Landskronahärvan...)

    Jävla talanger de där ju, man nästan hoppas på en olycka.
  6. hakis

    SM 2008 - färdig serie

    Hur blir det med Rokie eller ska jag säga open-klassen...? Jag ser bara S1, S2 och quad. Eller är det normalt.
  7. hakis

    Inbjudan till supermotardkurs

    Perfekt då kan man ju lämna kvar hojen på åland mellan gångerna. Bra initiativ! Hoppas det blir lite folk med.:tummenupp
  8. hakis

    Film från endurancet i Örebro

    Miserabelt eller inte, fan vad det såg roligt ut. Övning ger färdighet. Ställ upp i år igen vet'ja. Man får sjuk abstinens.:tummenupp
  9. hakis

    Bilder på våra supermotarder!

    aha du nu ser jag. jaja det förklarar saker.
  10. hakis

    Bilder på våra supermotarder!

    Coolt avgasblås! Har du polerat upp det själv eller det går att köpa? Jag tyckte mitt blås var så äckligt så jag tänkte att jag slipar bort färgen och polerar upp det... hehe jag orkade inte riktigt så det blev orange och svart värmetålig färg i stället. Halvnöjd - letar nytt.
  11. hakis

    e denna annons bluff igen??

    Hans uppgifter står på förstasidan i denna tråden... han äger inga fordon enligt bilregistret. Detta räcker för att jag inte skulle lägga ngn handpenning. Men hur kan man vara så dum att man lägger ut sitt riktiga nummer om man tänker blåsa folk?
  12. hakis

    e denna annons bluff igen??

    Killen äger själv dock inget fordon... enl. bilregistret men den kanske står på en förälder. Förstår att det verkar billigt. Men hade man verkligen skrivit sitt riktiga registrerade nummer i annonsen om man tänkte luras? Tror inte att vi ska hänga ut någon här innan vi vet fakta. Är ni...
  13. hakis

    e denna annons bluff igen??

    jo han är född 86, men ring och hör... är ni intresserade av hojen får ni väl be att få titta på den.
  14. hakis

    Träning Kalmarbanan.

    www.kmkrr.se tror inte dom lagt upp tider ännu.
  15. hakis

    Tokrea på hjälmar!!!

    Fan vad ni är irriterande. kbc handlar man på ebay för under 100$ ffs. Det är jävligt mycket hjälm för pengarna.
  16. hakis

    msn & hotmail nere ?

    teliaanvändare kommer inte åt hotmail.com telia som klantat till det... däremot kommer man åt det hemma där jag har bbb
  17. hakis

    Supermotard bana i TOMELILLA

    BRa, du kan inte ta semester så där bara. :tungan Va gött det hade varit med lite semsester.....!
  18. hakis

    Hur blir det iår? -Motardläger på åland

    1. Tom Johans (TomK) 073-0351738 2. Ljungkvist 3. Supermoppe 4. Mahhbechh 5. Lucky9 6. André 7. Peter (-PLM-) 8. Fredrik Fehler (frefeh) 9. Mindreaper 10. Issi 11. Magnus (-MLM-) 12. Barrett 13. Ghost 14. hakis
  19. hakis

    Ktm 690

    Som jag förstår det så ska det inte hjälpa mycket mer om du tar bort undersidan, det räcker gott med några hål i sidorna, för mer behöver inte hojen andas. Jag har gjort ett liknande ingrepp på min smr och då använde jag mig av finmaskigt högtalargaller från biltema som jag klippte ut med...
Back
Top