e denna annons bluff igen??

Status
Ej öppen för fler svar.
kände igen rösten,som på bluff annonsen sist

killen kan inte vara född 1986

jo han är född 86, men ring och hör... är ni intresserade av hojen får ni väl be att få titta på den.
 
Nån i närheten kan ju be att få titta på hojen så märks det ju rätt fort om det är bluff eller om hojen verkligen finns på riktigt!
 
för oss som missat förra bluffannonsen. Vad e det för tomte? Hur går han tillväga med bluffannonserna?
 
Killen äger själv dock inget fordon... enl. bilregistret men den kanske står på en förälder. Förstår att det verkar billigt.
Men hade man verkligen skrivit sitt riktiga registrerade nummer i annonsen
om man tänkte luras? Tror inte att vi ska hänga ut någon här innan vi vet fakta. Är ni intresserade av hojen så åk dit o titta, lägg inte någon handpenning bara.:tummenupp
 
Last edited:
Jag testade och ringa. Han sa att han hade företag. Men han var defenitivt INTE 22år (såvida han inte rökt sönder rösen helt).
 
för oss som missat förra bluffannonsen. Vad e det för tomte? Hur går han tillväga med bluffannonserna?[/QUOTE





Annonser på blocket för några veckor sen två R1or billigt som f_n och ett par personer lade hanpenning.... fick varken hoj eller pengar tror jag... Bilderna på hojjarna kom från nån tysk sida....




visst nått fel med quoten.....
 
Varför kommer dessa trådar upp utan att någon har ens ringt annonsören?!

Ring och kolla om du är intresserad, visar det sig att det finns 10 skumma halvsanningar om hojjen; den står i England medans killen du snackar med befinner sig i Spanien och hojjen skickas med det "fina fraktbolaget" för en liten fraktsumma... Posta!
 
Den var importerad men inte hemma ännu sa han när jag ville kolla på den. Han hade 3st hojjar. Han skulle besiktiga dom i samband med köp. Det hela känns igen...

Dömer du åldern efter röst? Ring mig o berätta hur gammal jag är :tummenupp

Nej Fabbe, jag vill inte ringa dig. Det skulle bara kännas... konstigt.
 
Last edited:
Den var importerad men inte hemma ännu sa han när jag ville kolla på den. Han hade 3st hojjar. Han skulle besiktiga dom i samband med köp. Det hela känns igen...

popcorn.gif
 
om de ska försöka bluffa, kan de inte ta bilder som INTE finns på mobile.de!!!
Likadan historia som de andra...
Bättre att se till att ingen lägger pengar i snubbens ficka.

Och varför importera ett fordon som kostar 8900 euro o sen sälja för 60 000sek?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top