msn & hotmail nere ?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
jag har inte lyckats använda msn eller kolla min mail på hela dagen
inte ens www.hotmail.com får jag att fungera

fler än jag som har problem ?
 

Bifogat

  • msnfel.jpg
    msnfel.jpg
    46.3 KB · Visningar: 49
Last edited:
2894166 jag har inte lyckats använda msn eller kolla min mail på hela dagen
inte ens www.hotmail.com får jag att fungera

fler än jag som har problem ?
den därfick jag upp i typ en hel vecka...va nått mög med routern..men allt annat funkar..

jag mailde msn support och fick typ 4 A4 i svar..men det hjälpte inte så jag konfigurerade om routern och körde utan nån skumm server i den så funka allt..
 
Last edited:
FAN!
nu skulle jag kolla vad de va för nått, men nu händer samma sak här med..:gnissla
 
mitt funkar nu efter att varit nere i 1½ dag

dock så gjorde jag inte ett skit, utan det började bara funka helt plötsligt
 
2899906 mitt funkar nu efter att varit nere i 1½ dag

dock så gjorde jag inte ett skit, utan det började bara funka helt plötsligt
mitt var dampit som fan förra torsdagen,, (tror jag det var) kom inte in på hela kvällen, hotmail.com funkade inte häller :gnissla
 
mitt var dampit som fan förra torsdagen,, (tror jag det var) kom inte in på hela kvällen, hotmail.com funkade inte häller :gnissla

teliaanvändare kommer inte åt hotmail.com
telia som klantat till det... däremot kommer man åt det hemma där jag har bbb
 
Jag får upp samma meddelande nu, har varit så en vecka typ, ibland funkar det inte, en timme senare funkar det. :confused: Internet funkar ju i övrigt liksom...

Edit: Vafan! inget funkar ju, inte ens webmsn, eller felsökning på msn.se :mad: :huvet
 
Last edited:
Jag får upp samma meddelande nu, har varit så en vecka typ, ibland funkar det inte, en timme senare funkar det. :confused: Internet funkar ju i övrigt liksom...

Edit: Vafan! inget funkar ju, inte ens webmsn, eller felsökning på msn.se :mad: :huvet
Det där felmeddelandet rör inte anslutningen.

Googla felkoden och hjälp kommer att uppenbara sig! Hade samma strul häromveckan. Lite uppdatering av klockan, samt några *.dll-filer så löser det sig direkct!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top