Search results

  1. hakis

    Dags för supermotokurs på Åland igen!!!

    Håller med, skinställ för fan. Jag har fixat ett par supermotobrallor från THOR, jävligt sköna faktisk. Kör med safteyvest och crosströja. Tycker man slår sig mindre med safteyvest än med helställ + att jag är ganska fet så det ser snyggare ut också.
  2. hakis

    Dags för supermotokurs på Åland igen!!!

    Jag har bokat, bor i kristianstad om du känner för att samåka. Gött att ha med en väghoj också, tror att ålands poliser uppskattar den bättre än 560:n om det råkar bli lite gatåka in till mariehamn på kvällen.
  3. hakis

    Dags för supermotokurs på Åland igen!!!

    Va fan, funkar säkert perfa. Jag ska ta med 690n också. Roligt att fläska runt det vidundret också. Kanske slirkopplingen kan få komma till sin rätt också.
  4. hakis

    Ktm 690

    Kan väl inte bli sååå många hästars skilnad mellan wings och acra. Personligen tycker jag att om man inte kör fullt ut på acras helsystem och ändå ska köpa slipon så är wings minst lika snygga som acras slipon. :tuttar
  5. hakis

    Ktm 690

    Det var ganska prisvärt ! Har du fått dom ännu?:tungan Ser fräsigt ut för utom loggan, den ser lite chinesiskt billig ut. Men den går väl att maskera... :) Vad kostar det?
  6. hakis

    Enklare tävling SuperMoto i Kalmar 27/7

    När öppnar ni så man kan komma och träna? Eller det blir första tillfället den 27:e?
  7. hakis

    KTM 640 SM lc4, hur är den?

    Jävligt likt en kompis gammla hoj.. inköpt från skåne kanske??? ;) ser ut som mina gamla kylarvingar också.. :tummenupp
  8. hakis

    Inbjudan till supermotardkurs

    Anmäld, snart betalt och industriförpackningen med idominsalva införskaffad.
  9. hakis

    Highland vinner i USA

    Hehehe, inte helt oäven nej, asg.
  10. hakis

    Supermotardträning 3 mil norr om Karlskrona (intressekoll)

    Ja, gör som han säger. Blir det något eller? Mvh hakis
  11. hakis

    Motard bankörning

    Hehe, vespafredrik va grymt snabb. Trevligt arrangemang, mycket bra sätt att få in känslan för grusmomentet i sumo. Hade fan speedwaygrus ändå in innanför kalsongerna ta mig fan. Knastra fint.
  12. hakis

    däckfråga?

    Orginal på min var 163 i bredd om jag inte missminner mig.. kanske uppdaterat till 07.. jaja, har beställt en laddning med maxxis nu i vilket fall. Ganska bra hållbarhet, tog både soft och medium. Funderar lite på villka regndäck ni kör på?
  13. hakis

    sneställt bakhjul???

    Använd lite kedjespray också hehe. Så blir det inte som på bilden :tungan
  14. hakis

    däckfråga?

    Jag kollade lite efter Dunlop 237 för det lät intressant med ett slitstarkt däck. Fann då att dimensionen var 170/55R 17. Funderar om detta passar på min hoj ktm 560 smr. Jag brukar köra 160 bredd och det tar i lite gran men då med 60 i profil, Känns som att det kommer ta i baotamycket med detta...
  15. hakis

    Försäkring vid bankörning

    Men hörnini, har det någonsin varit så att det gått att teckna någon form av kasko som gällt för bankörning? Tror inte att dom ""tagit bort" så att det inte gäller längre utan att det alltid varit så utan att ni vetat det. Sen att det går bra att köra bana med smc under kontrollerade former...
  16. hakis

    Supermotard bana i TOMELILLA

    Äsch, det existerar inget annat än GOCART bakom deras ansikten.:huvet Tror grabbarna från carlshamn hade något på g för ett tag sen dom lovade dyrt och heligt att alla cyklar skulle vara ok med uppsammlings kärl och kraschpuckar osv. men fick ändå nej till sist. Men vist det skadar inte att...
  17. hakis

    Supermotard bana i TOMELILLA

    JA kom igen nu jerry styr upp skiten, jag vill köra.:rolleyes:
  18. hakis

    Packningsmassa

    Word, körde dyraste saabaklistret innan till min gammla 640. Det läckte o läckte, sen tog jag o införskaffade biltemas röda... fan va bra säger jag bara tätt sen dess. Använt det till en massa olika tätningar funkar perfa. Och billigt som fan.
  19. hakis

    Någon som provat KN KT-5201 till KTM

    Ja men då så har sjöfartsverket godkänt det så. Jo jag skulle beställa men det var restnoterat hos kn i europa. Men den som väntar på något gott. . .
  20. hakis

    Någon som provat KN KT-5201 till KTM

    Kn Filter ??? Jag funderar lite på denna insugsmackapären. Nytt filter från KN. LÄNK -> http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-5201 Borde ge lite bättre sug i grejorna... Någon som testat kittet? Verkar barnsligt enkelt att montera.
Back
Top