Håller med, skinställ för fan.
Jag har fixat ett par supermotobrallor från THOR, jävligt sköna faktisk.
Kör med safteyvest och crosströja. Tycker man slår sig mindre med
safteyvest än med helställ + att jag är ganska fet så det ser snyggare ut också.
Jag har bokat, bor i kristianstad om du känner för att samåka.
Gött att ha med en väghoj också, tror att ålands poliser uppskattar den bättre än 560:n om det råkar bli lite gatåka in till mariehamn på kvällen.
Va fan, funkar säkert perfa. Jag ska ta med 690n också. Roligt att fläska runt det vidundret också. Kanske slirkopplingen kan få komma till sin rätt också.
Kan väl inte bli sååå många hästars skilnad mellan wings och acra.
Personligen tycker jag att om man inte kör fullt ut på acras
helsystem och ändå ska köpa slipon så är wings minst lika snygga
som acras slipon.
:tuttar
Det var ganska prisvärt !
Har du fått dom ännu?:tungan
Ser fräsigt ut för utom loggan, den ser lite chinesiskt billig ut.
Men den går väl att maskera... :) Vad kostar det?
Hehe, vespafredrik va grymt snabb. Trevligt arrangemang, mycket bra sätt att få in känslan för grusmomentet i sumo. Hade fan speedwaygrus ändå in innanför kalsongerna ta mig fan. Knastra fint.
Orginal på min var 163 i bredd om jag inte missminner mig..
kanske uppdaterat till 07.. jaja, har beställt en laddning med maxxis
nu i vilket fall. Ganska bra hållbarhet, tog både soft och medium.
Funderar lite på villka regndäck ni kör på?
Jag kollade lite efter Dunlop 237 för det lät intressant med ett slitstarkt däck.
Fann då att dimensionen var 170/55R 17. Funderar om detta passar på min hoj
ktm 560 smr. Jag brukar köra 160 bredd och det tar i lite gran men då med 60 i profil, Känns som att det kommer ta i baotamycket med detta...
Men hörnini, har det någonsin varit så att det gått att teckna någon form av kasko som gällt för bankörning? Tror inte att dom ""tagit bort" så att det inte gäller längre utan att det alltid varit så utan att ni vetat det. Sen att det går bra att köra bana med smc under kontrollerade former...
Äsch, det existerar inget annat än GOCART bakom deras ansikten.:huvet
Tror grabbarna från carlshamn hade något på g för ett tag sen
dom lovade dyrt och heligt att alla cyklar skulle vara ok med uppsammlings
kärl och kraschpuckar osv. men fick ändå nej till sist. Men vist det skadar
inte att...
Word, körde dyraste saabaklistret innan till min gammla
640. Det läckte o läckte, sen tog jag o införskaffade
biltemas röda... fan va bra säger jag bara tätt sen dess.
Använt det till en massa olika tätningar funkar perfa.
Och billigt som fan.
Kn Filter ???
Jag funderar lite på denna insugsmackapären.
Nytt filter från KN. LÄNK -> http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-5201
Borde ge lite bättre sug i grejorna... Någon som
testat kittet? Verkar barnsligt enkelt att montera.