Är det inte liggande batteri på r1án?
Inte bra att köra med ett SMF-batteri då dom inte är gjord för liggande montage. Använder biltemas batteri i båda mina bågar och det har inte varit några problem. Inte ens i vintras då det var -15 , och jag hade glömt motorvärmaren , var det något problem...