Search results

  1. Bakskärm (orange) till KTM 690 SMC -09 OMÖJLIG ATT HITTA!

    Finns en här bland annat, inte bästa skick dock. https://www.ebay.com/itm/256482803813?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=X1FuJkhSRBS&sssrc=4429486&ssuid=TaNnUoEmTKC&var=&widget_ver=artemis&media=COPY Finns någon i usa också men då är det typ dubbla priset
  2. Grusbushoj max 50 K

    Alltså om vi snackar bara grusåka hade jag tagit en exc 500 eller en fin vinkelhusa 570 alla dagar i veckan.
  3. Stark Varg

    Men det är väl lite konstigt att man inte ska kunna utnyttja effekten som finns i maskinen? Nu är det väl till och med inte ens all effekt dom lovat?
  4. Frågor man vågar ställa

    Det är ok sedan något år sedan att köra upp för be med automat, om du redan har b-behörighet för manuell.
  5. Däcktips Äventyrshoj.

    Avon trailrider är också värt att prova. Satt det orginal på min 790 och tycker det är en bra kompromiss.
  6. BMW ConnectedRide Navigator

    Jag har min Garmin 276 kopplad till telefonen. Det enda som händer då är att det kommer upp en liten textremsa med sms eller vem som ringer. Då kan jag enkelt se om det är något jag måste stanna och ta eller bara skita i.
  7. Yamaha Ténéré 700

    Låter lite dumsnålt att inte byta filter varje gång oljan byts. På min ready to ras (ktm) byter jag till och med screenfiltren med magneterna varje gång oljan byts. Bra att ha en tidslinje på spånmängden så man vet när raset är nära 😁
  8. Kondensator

    Har 3 motstånd och 2 kondingar kvar. Stora kondingen vill jag minnas har något med dessa boxar att göra också. Är det något du behöver så skicka ett pm med adress så lägger jag det på lådan i morgon bitti då jag skjutsar till skolbussen.
  9. Kondensator

    Tror jag har dessa grejer hemma. Vad är det du behöver? Kan kolla ikväll efter jobbet om jag har något kvar.
  10. Vad fick dig att le idag?

    Hade besök av några som var hungriga.....
  11. Dagens Blocket! (mc-relaterat)

    Det räknas inte då släpvagnen inte räknas som fordon, enligt Transportstyrelsen då jag kollade upp det. Har också en gammal vagn ?
  12. Lyxproblem : KTM Duke 890 R eller Triumph RS 765 ?

    Som ägare av en ktm och som även har haft några tidigare kan jag säga att det är lite speciellt. Skruvar du själv och skiter i allt som har med garantier och kundvård att göra överväg ktm. Annars skulle jag valt triumph.
  13. Synkning, "vakum-lock"?

    Anslutningarna kan du plugga med vad som helst, bara det håller tätt. Jag har någon gång använt en passande slangbit med en klick smältlim i bara
  14. Synkning, "vakum-lock"?

    Skruvarna brukar sitta på spjällaxeln mellan förgasare 1,2 samt 3,4 , sedan brukar skruven för att justera 1,2 och 3,4 mot varandra sitta mellan förgasare 2 och 3
  15. Synkning, "vakum-lock"?

    Ställskruvarna påverkar 2 förgasare åt gången, skruvar du in skruven ökar spjällöppningen på den ena och minskar på den andra. Detta gör du på båda paren så dom står lika. Sedan finns det en tredje skruv som du justerar förgasarparen med enligt samma princip.
  16. "Det här köpte jag idag!"-tråden

    Fyndade en Klippo på blocket
  17. Plugfones - återförsäljare?

    Gör egna istället med engångsproppar och valfria lurar.
  18. Idag är jag förbannad därför att...

    För att de inte bromsade allt som gick, bara kollade att dom tog
  19. Idag är jag förbannad därför att...

    Men det var väl bra bromsvärden? Att dom var lika alltså? Siffran är ju bara hur mycket dom bromsar i provaren och vid en ombesiktning som inte har med bromsarna att göra lär dom inte lägga så mycket kraft på det.
Back
Top