Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Klart Brorsan ska sitta av tiden i ett Muslimskt land om hen är Muslim. Jystast så.Fast det där är ju bra sjukt, dåligt för alla.
Bygg fängelse här istället, det är bara att bygga, hålla på och skicka skattesmitare till Estland verkar bara löjligt. Alla fattar väl att det blir Svenne banan som får åka dit medan alla brorsor käkar lammstek på vår bekostnad.
Låter i och för sig skönt och som att om du nu bor remote så är det bra om ingen känner till det.
Och Så Vidare.
för övrigt önskar jag som vanligt att Sverige kollar lite på Bolivia. Du släpps inte innan du har ett jobb utanför fängelset och sköter jobbet på dagarna och återvänder till fängelset på nätterna och klarat av detta en tid utan anmärkning. Läs boken han skrev.
Jonas Andersson flydde från helvetet
Jonas Andersson tillbringade tre år i bolivianskt fängelse efter en misslyckad kokainsmuggling. Våld och droger var en del av vardagen. Men han lyckades fly, och lever i dag i Kungälv med frun Deysi och deras tre barn. – När jag kom in genom grindarna till San Pedro trodde jag inte att jag...
Last edited: