Sverige idag..

😅❤️

😅❤️
'... för att SD är vrängda i bollen, men på ett annat sätt än oss.'

Det skapar nya kategorier och fler fack att placera folk i, Carl v. Linne hade blivit glad. Sen vill man väl dessutom skilja på "HBTQ" och "HBTQ+", inte blanda för mycket eller generalisera i ämnet heller, för blir det fel och man kränker en undergrupp och så blir det bråk och nyheter. Det här är värre än Saganomringen och Starwars, kränkta nördar är potentiella terrorister.

Ena dagen tvingas Bettan underrätta föräldrar om att deras barn omkommit i diskoteksbranden i Göteborg. Den andra får hon veta att unga män i Angered börjat resa till Syrien för att strida för IS. Inte socialtjänstens ”bord”, får Bettan veta när hon slår larm. (I (s)-styrda Gbg)

'... för att SD är vrängda i bollen, men på ett annat sätt än oss.'

Det skapar nya kategorier och fler fack att placera folk i, Carl v. Linne hade blivit glad. Sen vill man väl dessutom skilja på "HBTQ" och "HBTQ+", inte blanda för mycket eller generalisera i ämnet heller, för blir det fel och man kränker en undergrupp och så blir det bråk och nyheter. Det här är värre än Saganomringen och Starwars, kränkta nördar är potentiella terrorister.
Tack L. Mäkinen för # 7437
1785250533771.png

1785329851884.png

Undrar hur många rubriker jag läst i olika media senaste dagarna som säger att "ingen nämner Islamismen".

Återigen, nu börjar jag hata allihopa. AI hade säkert bedömt situationen som ohållbar och farlig för mänskligheten, och det mest rationella beslutet vore att döda precis alla med någon som helst åsikt om saken, och sedan börja om ... fredligt ;) Ragnarök dömer inte, den 'renar'.

View attachment 531061
För jävligt.
Snackar man om högerextremism stöter man sig inte med sina väljargrupper...

För jävligt.
Därför i Sverige har "man" inte lagt in Islam och Islamister som exempel på Högerextrimism.
Ren slump dom här två möttes 1941, dom hade ju inget mer gemensamt än avskyn mot Storbrittanien eller fanns det mera gemensamt (?).

Last edited:
För jävligt.
Stod mycket mer om "högerextremism" (för övrigt fånigt 00/10-tals begrepp) än om islamism i Gardells hatfyllda alster. Så Sverige. 😅

Men nog är det lite ödets ironi att de som ville ha hit islam i massor ibland får lite islam serverat? Varsågod liksom. 😘

SR skriver att 2000 personer har ansökt om könsbyte, om det är för denna månaden eller från 1 januari nämndes icke.
Låter mycket i mina öron och utan att kolla så tror jag att det är en stegrande kurva.

SR skriver att 2000 personer har ansökt om könsbyte, om det är för denna månaden eller från 1 januari nämndes icke.
Låter mycket i mina öron och utan att kolla så tror jag att det är en stegrande kurva.
Det är sedan den nya lagen trädde i kraft period 1 juli 2025 till och med 31 maj 2026 dvs under 11 månader.
Det här hände före nya lagen men visar på svårigheterna för allmänheten och journalister för att skilja de nya kvinnorna från män.
han-anvande-damtoaletten/

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...