steffe
"Mannen som talar med whisky"
LådcykelJag har hittat Opievallmo vid / i två Koloniområden i Göteborg. Vad åker Odlarna ?
Vacklar mellan Elsparkcykel och Spårvagn ?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LådcykelJag har hittat Opievallmo vid / i två Koloniområden i Göteborg. Vad åker Odlarna ?
Vacklar mellan Elsparkcykel och Spårvagn ?![]()

Jag tror man kan hitta den skyldige bland snowboardåkarna.
View attachment 530949
Men alltså "oklart vems plantorna är.."? Vem äger backen, markägaren blir väl automatiskt skyldig?Jag tror man kan hitta den skyldige bland snowboardåkarna.
View attachment 530949
Råder de oklarheter så är det säkert kommunens mark. Där finns ingen som kommer ta ansvar för någonting.Men alltså "oklart vems plantorna är.."? Vem äger backen, markägaren blir väl automatiskt skyldig?
Plantorna har nu tagits i beslag och ska destrueras i en rad små bränder....
Vi hade ett fält här i Umeå där man provodlade industrihampa, jag tror det var för att se om den funkade som energigröda, men annars är det ju en väldigt användbar fiber också, den funkar ju som fiber i kompositmaterial
Säg att det är fördelaktigt för miljön så är det chill, eller ja..Får man vara där och värma sig vid elden och röken?

A duck walks into a bar and asks the bartender, “Do you have any duck food?”
The bartender says, “No.”
The next day, the duck walks into the bar and asks the bartender, “Do you have any duck food?”
The next day, the duck walks into the bar again and asks the bartender, “Do you have any duck food?”
The bartender says, “No, I don’t have any duck food, and if you ask me again, I’m going to nail your little webbed feet to the bar.”
The next day, the duck walks into the bar and asks the bartender, “Do you have any nails?”
“Good,” says the duck, “Do you have any duck food?”
- Jag räknade till 3 miljarder "dude".
Jag trodde det var drygt 60 st...- Jag räknade till 3 miljarder "dude".
Okey jag är febersjuk o uttråkad..
Ironi funkar dåligt på soc mediaJag tror dom skulle ta en sväng och hälsa på sina landsmän runt om i Sverige först...
Sen åker dom säkert hem

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg