Vad fick dig att le idag?

Ok då...när ska vi köra då? :hjarta 😎

+
Vet du hur långsamt jag kör? Old Badger står knappt ut när vi kört 😆😉 jag borde montera en sån "långsamtgående fordon" skylt när jag ändå håller på.
Men jag gillar att njuta av naturen när jag kör och jag är inte nån racerförare så det gör mig inget att köra långsamt.

Vet du hur långsamt jag kör? Old Badger står knappt ut när vi kört 😆😉 jag borde montera en sån "långsamtgående fordon" skylt när jag ändå håller på.
Men jag gillar att njuta av naturen när jag kör och jag är inte nån racerförare så det gör mig inget att köra långsamt.
Haha gamla grävlingen kan inte köra hoj Tyvärr :hjarta ! Vet du hur många kvinnor och män som jag har handlett genom åren! :) Långsamt är Ok! på de rätta ställen! Relax! :hjarta

Haha nu fick jag lite Ångest....Old Badger kan ju faktiskt köra hoj! Och han är en jävel på att tälta också! :hjarta

Haha nu fick jag lite Ångest....Old Badger kan ju faktiskt köra hoj! Och han är en jävel på att tälta också! :hjarta
Jag har inte tältat på åtta år däremot. Och säkert lika länge sen jag körde nån bandag. Men i augusti syns jag både på Mantorp och Sviestad 🤭 sen ska jag köra lite turer fram tills dess också, det lovar jag

Dansk EU-politiker er blevet politianmeldt af kollega​

Den svenske EU-politiker Abir Al-Sahlani mener, at Kristoffer Storm har udsat hende for »racistisk hadtale«. Det afviser han pure.

Läste lite nyhetsrubriker när plötsligt en familj i boden som semestra på moped dök upp i flödet.
Rubriken var skriven av Sveriges Radio, alltså har vi om jag gissar rätt en tvättäkta rikskändis här på forumet.
Riktigt trevligt men, nämndes sporthoj.com under intervjun ?

Inte har jag klagat, vi har ibland lite olika kurvhastighet bara. :krama

Men efter dina bandagar blir det ändring. :7peta;):krama

Hvert år mellem 2011 og 2021 valgte i gennemsnit fem af de absolut rigeste nordmænd – med en skattepligtig formue på mere end 100 millioner norske kroner – at skifte hjemadressen i Norge ud med en i udlandet.
I samme periode flyttede syv superrige tilbage til Norge.
Men den tendens har ændret sig de seneste to år. I 2022 og 2023 sagde i gennemsnit 44 superrige farvel til en norsk adresse, og kun tre superrige sagde goddag.
Det viser tal fra den norske finansminister, Trygve Slagsvold Vedum, som er fremlagt for det norske Stortinget.
De 47 rigmænd og -kvinder, som i 2022 forlod Norge, kunne tilsammen mønstre en skattepligtig formue på 44 milliarder norske kroner.

1784045689894.png
Tydligt Schweizarna gillar att rika människor flyttar till Schweiz ! :)

Last edited:
Meta anklagas för att ha använt AI för att sparka 8 000 anställda.
I ett unikt rättsfall stämmer 26 varslade personer Facebooks moderbolag för diskriminering.​

Skönt att 99,7 % inte blivit diskriminerade !​

Blåsa ur skorstenen gör väl erfarna​

maskinister på natten för inte oroa allmänheten ?​

1784286503016.png

Last edited:
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...