Rockmorsan
Långsamtgående fordon
Vet du hur långsamt jag kör? Old Badger står knappt ut när vi körtOk då...när ska vi köra då?![]()
+
Men jag gillar att njuta av naturen när jag kör och jag är inte nån racerförare så det gör mig inget att köra långsamt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet du hur långsamt jag kör? Old Badger står knappt ut när vi körtOk då...när ska vi köra då?![]()
+
Haha gamla grävlingen kan inte köra hoj TyvärrVet du hur långsamt jag kör? Old Badger står knappt ut när vi körtjag borde montera en sån "långsamtgående fordon" skylt när jag ändå håller på.
Men jag gillar att njuta av naturen när jag kör och jag är inte nån racerförare så det gör mig inget att köra långsamt.
! Vet du hur många kvinnor och män som jag har handlett genom åren! 
Jag har inte tältat på åtta år däremot. Och säkert lika länge sen jag körde nån bandag. Men i augusti syns jag både på Mantorp och SviestadHaha nu fick jag lite Ångest....Old Badger kan ju faktiskt köra hoj! Och han är en jävel på att tälta också!![]()
Trevligt inslag!Läste lite nyhetsrubriker när plötsligt en familj i boden som semestra på moped dök upp i flödet.
Rubriken var skriven av Sveriges Radio, alltså har vi om jag gissar rätt en tvättäkta rikskändis här på forumet.
Riktigt trevligt men, nämndes sporthoj.com under intervjun ?
Vet du hur långsamt jag kör? Old Badger står knappt ut när vi körtjag borde montera en sån "långsamtgående fordon" skylt när jag ändå håller på.

En svart Speed Triple 00 eller 01 passerade Stigtomta mot Vrena idag.
Att så gamla motorcyklar fortfarande körs är härligt!![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |