Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du tur kommer Kajsa eller Farmor anka och följer dig hem !Och ändå pratar dom om "male privilege"
Jag provar väl att köra en Ankeborg, t-shirt men inga byxor, vad får man då?
Markus är nog rädd att GuW skall gå förbi i antal meddelanden........ eller han har semester?BrooklynS och Markus försvann ungefär samtidigt.
Nu är båda åter, ungefär samtidigt.
Jag är inte mycket för konspirationsteorier men...
Vilken skräll det skulle vara! Hoppas…BrooklynS och Markus försvann ungefär samtidigt.
Skulle vara den mest personlighetskluvna personen någonsin...BrooklynS och Markus försvann ungefär samtidigt.

Då kan man åka hem. Jag har jobbat i många olika världsdelar och att respektera resp lands kultur är en självklarhet!Men om man tillhör en religion som har ett strikt förbud mot att iaktta honorörer och överhet då?
Skaplig tankevurpa i slutet där.View attachment 530259
Intressant i artikeln är att på New Zealand har elsparkarna en fastlåst hjälm på elsparkarna. Jag gissar hjälmen är till för att användas !![]()
Bryssel förbjuder hyrsparkcyklar: ”Involverade i varje skjutning”
Bryssel stoppar uthyrning av elsparkcyklar efter olyckor och kopplingar till gängbrott. Förbudet gäller från årsskiftet och påverkar hela staden.www.dn.se
Menar du däckbredden eller att släppa styret?Skaplig tankevurpa i slutet där.
Styret. Att det skulle vara svårare att skjuta från en cykel, som rimligen är något stabilare.Menar du däckbredden eller att släppa styret?
Ja, någonstans så tänker ju jag att det är dårar med skjutvapen man borde plocka bort i första hand, men jag begriper ju mig inte på sånt där jag.Styret. Att det skulle vara svårare att skjuta från en cykel, som rimligen är något stabilare.
Vi har ju bjudit in dom. Klart de måste få wheels.Ja, någonstans så tänker ju jag att det är dårar med skjutvapen man borde plocka bort i första hand, men jag begriper ju mig inte på sånt där jag.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |