Varför inte?- Säg inte "du" till någon av våra majestäter utan att vara en del av det närmsta entouraget, om du funderar på att föra någon slags konversation. Barnen är en annan femma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte?- Säg inte "du" till någon av våra majestäter utan att vara en del av det närmsta entouraget, om du funderar på att föra någon slags konversation. Barnen är en annan femma.
Men om man tillhör en religion som har ett strikt förbud mot att iaktta honorörer och överhet då?- Säg inte "du" till någon av våra majestäter utan att vara en del av det närmsta entouraget, om du funderar på att föra någon slags konversation. Barnen är en annan femma.
- Det uppskattas inte.Varför inte?
Äcksaktement, jag träffade några äldre snubbar utanför Drottningholm som CG brukade träffa när han behövde umgås med normala människor, de snackade bilar och andra värdsliga saker på dessa möten.Varför inte?
- Man får förstås tilltala hur man vill, men om man tänker sig en konversation så är det vettigast att titulera rätt om man inte ingår i bekantskapskretsen.Men om man tillhör en religion som har ett strikt förbud mot att iaktta honorörer och överhet då?
Sedan är väl chansen att springa på dem ganska obefintlig.
En polare som jobbade i några år i kretsarna runt kungahuset har berättat att kungen helst skulle slippa jobbet.
- Man får förstås tilltala hur man vill, men om man tänker sig en konversation så är det vettigast att titulera rätt om man inte ingår i bekantskapskretsen.
- Det vetefan va.Titulerar dom mig rätt då? Frågar dom ens hur jag vill bli titulerad?
Titulerar dom mig rätt då? Frågar dom ens hur jag vill bli titulerad?
Jag har för mig att det är olagligt i Sverige om man inte är just kung eller drottning. Däremot kan du titulera dig som massa annat som inte är skyddade titlar. Läkare och ingenjör och sånt har jag för mig är skyddade med...Nu när alla pronomen är ok, kan jag identifiera mig som "ers majestät"?![]()
Man kan ju alltid slå till på en Idi Amin.Nu när alla pronomen är ok, kan jag identifiera mig som "ers majestät"?![]()
- Det uppskattas inte.
Sedan är väl chansen att springa på dem ganska obefintlig.
Sorry, men du saknar väl partner så det blir väl Fröken GuW då?
Varför inte "GuWenor"?Alla identifierar sig inte som du gör.
Jag tänkte mig mera "Ers högvärdige pungbärare" eller "Noble herr GuW"
Dykardraggen 5mm efter doppet i Östersjövattnet!

Varför inte "GuWenor"?
Du menar som Exstablished Titles och grabbarna där man får en kvadratfot mark i Skottland? Det är ungefär lika giltigt som att bara kalla sig själv Lord. Men du kan köpa dig en riktig titel för lite styvt 100000 pund för ett herresäte i Skottland däremot.Ja, varför inte, jag kollade för säkerhetsskull och en Lord titel med papper kostar typ 250:-
En dekal med "Praise the Lord" kan man få gratis från någon extremistkyra i USA så kan jag sätta den på min egen Pope-mobil
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |