sportbilsentusi
Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Han skulle inte ha lämnat Palestina.
“ in our country,according to OUR law, we cut the dicks of rapers”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han skulle inte ha lämnat Palestina.
Otroligt tråkigt för de unga tu och dig.Inte alla män men de som var på samma midsommarfirande som jag och min dotter.
Min dotter har krossat hjärta efter att hennes iranska pojkvän gjort slut för hans familj inte accepterar henne. Han är jätteledsen och hon med. Absolut är det inte helt oproblematiskt även för mig som förälder till en dotter som blir förälskad i en iransk muslimsk kille. Absolut kultur o religion är viktiga och jobbiga ämnen. Men att mina släktingar och två män som vi inte är släkt med sitter i flera timmar och förhör och ifrågasätter min dotter på midsommar, trots flera tillsägelser att sluta, hon grät vid ett tillfälle. Varför inte se två unga människor som är kära men inte kan vara tillsammans, varför inte ha empati i det istället eller prata om några andra saker som tex motorcyklar, båda männen på 40+ körde ju för faan hoj. Men nä, det är mer intressant att i på riktigt fem timmar fråga ut en 20 årig tjej om varför hon ens dejtat en muslimsk kille.
Jag och min tjejkompis sa till flera ggr men de spann bara vidare. Till slut fick jag fysiskt ställa mig upp och hålla upp stopp händer och säga "Nej nu räcker det, vi bryter där och vi åker hem". De blev då kränkta på ett sätt som bara vita män kan bli och ville fortsätta försvara sitt beteende.
Jag och dottern var så ledsna och förbannade när vi åkte hem.
Jag önskar jag kunde säga de var för fulla men de var inte ens det.
Förstörde vår midsommar i år och nej jag vill inte fira midsommar eller nån annan högtid eller bjuda dessa människor på middag mer. Och då är det ju samtidigt några av mina släktingar som var med, de kunde sagt ifrån och inte hejat på som också förekom. Nej fy faan. Skärp er män! Prata hellre motorcyklar än religion, kultur och det är aldrig smakligt okej att förhöra en kvinna/tjej om hennes val, oavsett vad det rör. Idag är jag besviken. Inte bara på människornas beteende igårkväll men också på mig själv. Jag skulle brutit tidigare och tagit mig och min dotter i säkerhet från dessa män som svenska kristna och ateistiska påhopp och mobbing. Det är inte konstigt att världen står i krig. Så förbannad, besviken och ledsen idag,
Idiotens moder är ständigt gravid.Otroligt tråkigt för de unga tu och dig.
Idioter finns överallt tyvärr och har varken kön, färg eller religion.
Jag brukar alltid säga att man inte ska offra tid och energi på dom som inte förtjänar det.
Det gäller även släkt.
Man väljer sina kompisar men man kan inte välja sin släkt.
Man kan dock välja att inte umgås med dom.
Som tur är, vilket inte är fallet för alla, har din dotter en klok mamma som trygghet i allt det här.
Bara att fortsätta finnas där för henne.![]()
Du får uppdatera till idiotens fader sprider sin säd varje dag för det föds fler idioter än en var nionde månadIdiotens moder är ständigt gravid.
Idioter föds inte, de växer på träd.Du får uppdatera till idiotens fader sprider sin säd varje dag för det föds fler idioter än en var nionde månad
Jag har speciella foderställen just för de där.Maten var väl till de Vilda djuren ?![]()
Men inte lika god mat ?Jag har speciella foderställen just för de där.
Jag har provat med många olika saker i fällorna och hittills har vidbränd falukorv varit mest lockande.Men inte lika god mat ?
Har matskålar för två hundar. Placerade på var sin sida av köksbordet ca 1,5 meters lucka.
Izzy och Brumma.
Och dom äter genast när båda är på plats och jag ställer ner skålarna och kollar att de inte smiter över. Så fort båda tömt skålen släpper jag övervakningen och båda rusar över och kollar den andres matskål. Som är tom.
Så kommer Izzy på besök, Brumma hos Matte. Det finns samma mat i båda skålarna.
Izzy börjar med att tömma Brummas matskål.
Rör inte sin egen. När Brumma kommer börjar hon med tömma Izzys matskål om det finns mat där sedan Izzy var här, först sedan dags kolla Brummas matskål.

Absolut är det inte helt oproblematiskt även för mig som förälder till en dotter som blir förälskad i en iransk muslimsk kille.
Lägg inte skulden på män, lägg skulden där den hör hemma.Skärp er män!
Gick på semester i förrgår.
Har familj.
Fucking Ukraina hemma. Ungarna krigar med varandra och föräldrar om fan allting. Partnern har inte alltid samsyn med mig och får det till att tamigfan ALLA mina beslut överprövas.
Jag älskar min familj men gillar den inte.
Hojen står orörd i garaget.
Sommarstugan behöver massor av underhåll.
Inte har man fått bilen såld heller.
Hade det bättre på jobbet.
Jävla uppförsbacke att segla i motvind i.
Tre veckor i tält planerat.Dra iväg på tälttur med hela familjen i den osålda bilen!
Problem solved på alla punkter.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Den här killen somnar och kör ihjäl en kvinna: https://www.unt.se/nyheter/enkoping...odsolycka-pa-vag-55-utanfor-enkoping/r1w3083lMannen – som inte tidigare har något brottsregister – döms nu för våldtäkt. Påföljden blir minimistraffet på tre års fängelse. Mannen ska också betala 200 000 kronor i kränkningsersättning och 20 000 kronor för sveda och värk.
Jag säger inte att 44-åringen inte gjorde fel, men jag kan tycka att det inte känns riktigt proportionerligt att han får 3 års fängelse och ska betala 220 000kr till offret, medan han som dödar någon får lite böter och ska betala 40 000kr i skadestånd.Därför döms mannen nu för vårdslöshet i trafik och vållande till annans död. Mannen är sedan tidigare ostraffad och döms därför till en villkorlig dom samt dagsböter på sammanlagt 39 000 kronor. Han ska även betala skadestånd på 40 000 kronor till den avlidnes närstående.
En kille träffar sin KK och skippar gummit trots att hon vill att han har det: https://www.dn.se/sverige/44-aring-anvande-inte-kondom-doms-for-valdtakt/
Den här killen somnar och kör ihjäl en kvinna: https://www.unt.se/nyheter/enkoping...odsolycka-pa-vag-55-utanfor-enkoping/r1w3083l
Jag säger inte att 44-åringen inte gjorde fel, men jag kan tycka att det inte känns riktigt proportionerligt att han får 3 års fängelse och ska betala 220 000kr till offret, medan han som dödar någon får lite böter och ska betala 40 000kr i skadestånd.
Det finns ganska många domar för det. Och är om jag inte minns fel uttryckligen med i samtyckeslagen från 2018.Finns det prejudikat på den första domen? Det skulle bli intressant hur den i så fall kan tillämpas när kvinnan påstår sig vara skyddad av spiral eller piller.
Jag skulle tro att det till stor del handlar om att det i det ena fallet var en medveten handling och i det andra fallet ett misstag.En kille träffar sin KK och skippar gummit trots att hon vill att han har det: https://www.dn.se/sverige/44-aring-anvande-inte-kondom-doms-for-valdtakt/
Den här killen somnar och kör ihjäl en kvinna: https://www.unt.se/nyheter/enkoping...odsolycka-pa-vag-55-utanfor-enkoping/r1w3083l
Jag säger inte att 44-åringen inte gjorde fel, men jag kan tycka att det inte känns riktigt proportionerligt att han får 3 års fängelse och ska betala 220 000kr till offret, medan han som dödar någon får lite böter och ska betala 40 000kr i skadestånd.
Har man en bra dag, så nock fan ska de regna...jag smygseglat in i semester-mode sedan någon vecka, och nu är det plötsligt hur mycket somhelst att leverera här när man är (eller var!) skönt avslappnad i sinnet![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |