Ett irritationsmoment på Mova1000: Den har alldeles för stor respekt för hinder.
Lämnar gott och väl en meter oklippt runt buskar, träd och sandlådor, och det är för mycket tycker jag.
T.o.m. när det är någon maskros som dragit iväg och blivit hög så tror den att det är något som måste sparas.
Kanske går att göra någon inställning någonstans, men vem fan orkar läsa manualen?
Lämnar gott och väl en meter oklippt runt buskar, träd och sandlådor, och det är för mycket tycker jag.
T.o.m. när det är någon maskros som dragit iväg och blivit hög så tror den att det är något som måste sparas.
Kanske går att göra någon inställning någonstans, men vem fan orkar läsa manualen?




