Coola Ola
Progressiv klassicist
Ja, snart får stjärnorna (och KTMs ingenjörer) se till att falla på plats så han får sin första vinst ”på riktigt”.Acosta![]()
![]()
Svårt att känna någon entusiasm för Alex Marquez vinst. Han framstår oftast som en bortskämd snorunge som aldrig tar ansvar för sina egna fel och misslyckanden, även om han såklart är en väldigt duktig förare. Idag får man ändå säga att han var felfri och höll ihop hela vägen i mål på ett prydligt sätt.




