Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är ingen nackdel att låta inlägget ligga kvar när du beskrivit hur man kan lösa problemet. Då är det lättare för någon annan som stöter på samma sak i framtiden att hitta ett svarNä men tillräckligt litet för en tur. Men insåg efter lite googlande att en adapter och app för några hundra ska lösa problemet och framtida problem likaså. Försökte radera inlägget men det höll sig kvar.
Tack för tipset. Men då snackar vi lite annan summa. Är dåligt påläst dock vad som behövs för framtiden men hade väl tänkt undvika göra för stora grejer själv på denna cykeln.Annars kan jag tipsa om den här istället: https://www.hexgs911.com/ Då kan du göra systemtester på hojen, göra servicejobb som kräver access till enheterna, släcka service osv.
NotedMotoscan funkar utmärkt på både äldre (2006) och nyare (2018) BMW av de flesta (kanske alla) modeller. Har den och har raderat felkoder, nollställt service, flyttat miltal för service och tvängskört ABSen. Hexs911 känns lite overkill för hemmafix
Väldigt små skillnader mot en Motoscan. Jag kör Motoscan Ultimate, och följande har jag gjort på min BMW:Annars kan jag tipsa om den här istället: https://www.hexgs911.com/ Då kan du göra systemtester på hojen, göra servicejobb som kräver access till enheterna, släcka service osv.
Är det inte samma för de flesta moderna motorcyklar, att felkoder måste släckas med specialutrustning eller hos återförsäljare? Vet att det är samma på min Ducati (2022) iaf, så hos mig fortsätter ”service” att vara tänt då jag servat den själv senaste par åren.Är sugen på att testa en s1000rr, met är ju sånt här larv som gör att man dissar BMW.
Vad är bästa alternativet för apple användare?
Det är likadant på mina bägge nyare Kawasaki. Lyser en liten skiftnyckel på displayen när det är dags för service. Har inte kollat upp om det går att släcka den själv. Har en bra lokal handlare som tar hand om detÄr det inte samma för de flesta moderna motorcyklar, att felkoder måste släckas med specialutrustning eller hos återförsäljare? Vet att det är samma på min Ducati (2022) iaf, så hos mig fortsätter ”service” att vara tänt då jag servat den själv senaste par åren.
Kanske jag som har för gamla mororcyklar.Är det inte samma för de flesta moderna motorcyklar, att felkoder måste släckas med specialutrustning eller hos återförsäljare? Vet att det är samma på min Ducati (2022) iaf, så hos mig fortsätter ”service” att vara tänt då jag servat den själv senaste par åren.
Haha nä nu är du åter igen Ute och cyklar! BMW GS och BMW sport hojar är ju lite mer special!Kanske jag som har för gamla mororcyklar.På min gamla rsv4 från 2016 var det bara att gå in i servicemenyn och släcka lampan. Min nuvarande Honda från 2017 har ingen servicelampa öht.
Bmw har ju haft servivelampor på bilarna i åtminstone 30 år.
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|