Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det måste väl vara högerterrorism ! För det är ju det skjutandet som pågår i Biskopsgården. Mellan Norra Biskopsgården och Södra Biskopsgården.Så att Mahir skjuter, är det högerterrorism?
Vad är det jag missar...
Ena sidan måste ju vara HÖGER om den andra sidan är VÄNSTER.
Och söderut på jorden finns ju bara vänster, det är i Norr det det finns Höger.
Med det namnet och utseendet kommer han från NORRA Biskopsgården => Högerterrorist.
Last edited:







