Aryey
Masjävel and proud of it!
75.000:- för en hoj i det skicket är kanske inte mkt men den hojen är den fulaste SH som producerades på 2000-talet.

www.blocket.se

Säljes: Kawasaki Ninja ZX10R - 2008 | BLOCKET
Fin svensksåld Ninja med den rätta färgen, låga mil och endast två brukare. I min ägo sedan 2019 när den hade gått cirka 1000 mil. Aldrig bankörd. Originalkå...









