Frågor man vågar ställa

Jobbigt det här med mellanmänskliga relationer.

Men då damer generellt har en högre månadslön i vuxen ålder i min bekantskapskrets så skulle iaf jag inte höja på ögonbrynen.

(Flera av kvinnorna runtom i mina kretsar har nettomånadslön som med 3-5000 spänns marginal överstiger min bruttolön)
Känns fel att fråga vad de jobbar med..

De flesta förväntar sig väl ändå att bli bjudna om det är en dejt.
Av gammal hävd, som jag tolkar det.

Rimligaste borde ju vara att den som tar initiativ till första dejten, oavsett kön, står för notan. Om det nu är någon part som ska bjudas.

Jösses vad glad jag är att det finns ett fruntimmer med så anmärkningsvärt dålig smak på karlar som min fru! Skulle fan inte ha det lätt som motvilligt ensam idag som generation X.

Last edited:
Är det någon som har stöveln Icon Field Armor 2 och kan uttala sig om storlekarna motsvara vanliga skor eller ej?
Eller kanske någon som vet om Icon generellt är gjorda för breda eller smala fötter?

Foodtrucks.
De dyker upp överallt, även på platser där kundunderlaget kan antas extremt tveksamt. Prismässigt kan de inte konkurrera med valfri hamburgerkedja eller pizzeria, och man har inte ens någon plats att sitta.

Lönar de sej verkligen eller är det någon typ av pengatvätt?

Foodtrucks.
De dyker upp överallt, även på platser där kundunderlaget kan antas extremt tveksamt. Prismässigt kan de inte konkurrera med valfri hamburgerkedja eller pizzeria, och man har inte ens någon plats att sitta.

De mesta pengarna tjänar dom väl på enstaka evenemang och sen fyller dom väl ut veckorna genom att stå på andra ställen.

Foodtrucks.

Jag hade en teori om att dom sålde annat än bara slaskmat, för det är ingen som höjer på ögonbrynet när det kommer folk med skrynkliga sedlar till en foodtruck och hämtar en låda, och jag vet flera pizzerior som har sålt droger.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC