Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

Är det inte 156Nm vid 2750rpm?
Om du har rätt är det 12% mer än i en KTM 1390 super duke. Fast de har ju 190 hk också och väger mindre än 2/3 av Harleyn.

Det brukar kännas brutalt med ett kort register.
Hoppas du blir nöjd, trots pikar här!

Du kan ha rätt Det är som vanligt med HD, lite olika uppgifter beroende på vart man läser och vilket språk deras hemsida är inställt på Det verkar variera mellan 91-98 hk och 156-165Nm. Har läst på och forskat en del runt detta och slutsatsen är att HD själva inte är så brydda om vilka siffror de lämnar ut vad gäller prestanda.

Jag är inte lättkränkt, folk får tycka vad de vill om sina hojar och andras hojar, smaken är som baken - dvs väldigt olika

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Skärmklipp.JPG

Ny daily driver! Väldigt bra pris, VÄLDIGT bra skick! En 92'a.
Fasen nu är man inte poppis här på forumet när man ute i garaget både har en Goldwing och en Virago 535 :banana
Den ska jobba som transport för mig och barnen till närmaste glasskiosk runt stugan i sommar. Den matar på milen oförskämt bra när man väl lämnat stillastående :hojsmilie

Fasen nu är man inte poppis här på forumet när man ute i garaget både har en Goldwing och en Virago 535 :banana
Den ska jobba som transport för mig och barnen till närmaste glasskiosk runt stugan i sommar. Den matar på milen oförskämt bra när man väl lämnat stillastående :hojsmilie

Bara två antenner på en motorcykel, det var lite, du kan nog få dit fyra stycken till, men det måste vara varianten med en lysande bubbla i mitten, det har jag sett på andra goldwings

Bara två antenner på en motorcykel, det var lite, du kan nog få dit fyra stycken till, men det måste vara varianten med en lysande bubbla i mitten, det har jag sett på andra goldwings
Framförallt så ska jag mata på ett gäng svenska flaggor och några mugghållare å så! Allt som får plats ska dit!

View attachment 527890

Trådarkeologi

I övrigt. Grattis till ny hoj. Det viktigaste är att vi kör inte vad vi kör. 🙂

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back