team toker
Gudomlig sporthojare
jag gillar inte islam, men gillar iden om att hugga handen av dom som stjäl
tänk så många öststatare som hade sprungit runt utan händer

tänk så många öststatare som hade sprungit runt utan händer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kommer stanna där. Northvolt och Stegra är bara två att många exempel på symboldrivna idiotiska gröna projekt med skatt och pensionspengar-slöseri. Bara att kolla på elfakturorna varje månad...Förskingra sex miljarder av statliga pensionspengar genom att bryta mot lagar och regler är också ok tydligen. För vissa då såklart. Om jag skulle försöka något liknande hade jag ju hamnat i fängelse redan efter sex tusen.
jag gillar inte islam, men gillar iden om att hugga handen av dom som stjäl
tänk så många öststatare som hade sprungit runt utan händer![]()

glöm inte gatlopp, det var det inte många som överlevde.Ta inte detta personligt toker, diggar dig
Men får fördomar och pessimism bekräftade av ett sådant inlägg
Du behöver absolut inte vända dig till islam för att hitta likasinnade vad gäller straff för stöld, din historia och dina förfäder går alldeles utmärkt
Det vita mannens historia har blivit förtryckt, förminskad och svartmålad av anledningar vi inte behöver gå in på. Men har du hört talas om tex "Bloody Code"? Tror du dessa typer av brott togs lättvindigt här bara för ett par hundra år sedan?
I Europa var det som straff för stöld vanligt förekommande med brännmärkning, prygel, straffarbete, och favoriten hängning såklart
Du behöver inte titta åt Allahs håll för att hitta handlingskraft mot kriminella och illvilliga, det har funnits här i minst lika kraftig skepnad, men huruvida den finns kvar vågar jag inte uttala mig om, med tanke på pessimism och sånt![]()
Jaktbrott är det också hårda straff på. Man ska inte råka skjuta en varg tex, då får man på fan ordentligt.Det grövsta och hårdaste straffet får sådana som du och jag om vi gör någon form av skattebrott.
Har en tidigare bekant som fick 1 år fängelse (6 månader öppen anstalt + 6 månader fotboja) aldrig gjort någon kriminalitet tidigare men blev inblandad i fiffel på ett jobb så dom åkte dit för skattebrott.
Samtidigt så blev jag vittne till när två av Stefan Lövens pensionsräddare slog ner och sparkade en liggande kille i huvudet. Så jag var inne på rättegången och vittnade dom hade flera liknande misshandel och kniv innehav och ringa narkotikabrott. Dom fick villkorligt och ungdomstjänst
Straff och sånt är ett kapitel för sig, man behöver inte vara religiös för att dela ut effektiv hämnd. Det räcker att man är lagom känslokall, praktisk, helst har kännedom i styckning och lite anatomi. Och naturligtvis jävligt förbannad av bestämd anledning.
Jag undrar om dessa senaste smash & grabs inte är en insamling av terränghojar till "kriget". Sist var det väl ett parti hojar som togs på väg ner till Polen? Förmodligen inte slutdestinationen. Det finns nog bra pengar att tjäna på terrängfordon, drönarmaterial och övrigt pyrotekniskt till deras jäkla match. Ironiskt nog är vår regering med på att förlänga kriget hela tiden.
Sluta hjälpa Ukraina, denna konstgjorda andning har orsakat långt fler offer och lidande än ett 'rättvist krig' nånsin hade. Med "rättvist" menar jag naturligt oddssatt och inte konstant sponsrat, över & under bordet, som det uppenbarligen var från början.
Jag kan bara inte låta bli att koppla ihop händelserna. Visst har tjuvar alltid snott crossar, från privata garage och nu även från butiker. Vore det inte en bra ide att ge media lite riktlinjer att fokusera på vad för typ av fordon som används där borta? Kanske får vi se några av dom senaste modeller enduro och mx-hojar?
Vet ni, jag är så jäkla trött på det där kriget att jag vill döda dom allihopa. Ryssar, ukrainare, och alla opportunister som petar in brasved i detta helt onödiga krig.

Nej, jag kan hålla igen och sätta på mig samhällsmasken och bli totalt uniform, bakbunden och kastreradMåste du alltid vara så okontroversiell?
![]()
Det blir du... om vi skulle "sluta hjälpa Ukraina" som du skriver och istället inväntar att ryssen kommer.Nej, jag kan hålla igen och sätta på mig samhällsmasken och bli totalt uniform, bakbunden och kastrerad![]()
"All animals are equal, but some animals are more equal than others"...Förskingra sex miljarder av statliga pensionspengar genom att bryta mot lagar och regler är också ok tydligen. För vissa då såklart. Om jag skulle försöka något liknande hade jag ju hamnat i fängelse redan efter sex tusen.
Ditt resonemang är alltså ungefär: "Sluta hjälpa våldtäktsoffret som ligger där och stretar emot och inte vill bli knullad, låt bara våldtäkten ske så kanske både du och offret klarar sig utan värre bestående men"... Bra, då vet vi.Straff och sånt är ett kapitel för sig, man behöver inte vara religiös för att dela ut effektiv hämnd. Det räcker att man är lagom känslokall, praktisk, helst har kännedom i styckning och lite anatomi. Och naturligtvis jävligt förbannad av bestämd anledning.
Jag undrar om dessa senaste smash & grabs inte är en insamling av terränghojar till "kriget". Sist var det väl ett parti hojar som togs på väg ner till Polen? Förmodligen inte slutdestinationen. Det finns nog bra pengar att tjäna på terrängfordon, drönarmaterial och övrigt pyrotekniskt till deras jäkla match. Ironiskt nog är vår regering med på att förlänga kriget hela tiden.
Sluta hjälpa Ukraina, denna konstgjorda andning har orsakat långt fler offer och lidande än ett 'rättvist krig' nånsin hade. Med "rättvist" menar jag naturligt oddssatt och inte konstant sponsrat, över & under bordet, som det uppenbarligen var från början.

Ta för all del och döda de som är skyldiga till detta helt onödiga krig, ju förr desto bättre. För det är knappast Ukrainarna som bär skulden...Vet ni, jag är så jäkla trött på det där kriget att jag vill döda dom allihopa. Ryssar, ukrainare, och alla opportunister som petar in brasved i detta helt onödiga krig.
Jag vet inte om du möjligtvis noterat att för att kriga så måsta man vilja kriga. Om folk istället satte sig med armarna i kors och sa "Nej" så skulle kanske hälften bli skjutna, men i längden skulle ingen kriga och fler civila leva. Krig dödar mest, oundvikligen. Hur har du det med matten?Ditt resonemang är alltså ungefär: "Sluta hjälpa våldtäktsoffret som ligger där och stretar emot och inte vill bli knullad, låt bara våldtäkten ske så kanske både du och offret klarar sig utan värre bestående men"... Bra, då vet vi.![]()
![]()
Ta för all del och döda de som är skyldiga till detta helt onödiga krig, ju förr desto bättre. För det är knappast Ukrainarna som bär skulden...
Jag har inte många sporthojare på min ignoreringslista, men jag tror fan att du just förtjänade en av platserna. Tack och hej.
Så du tycker att Ukraina ska upplåta sitt land till en inkräcktare?Straff och sånt är ett kapitel för sig, man behöver inte vara religiös för att dela ut effektiv hämnd. Det räcker att man är lagom känslokall, praktisk, helst har kännedom i styckning och lite anatomi. Och naturligtvis jävligt förbannad av bestämd anledning.
Jag kan bara inte låta bli att koppla ihop händelserna. Visst har tjuvar alltid snott crossar, från privata garage och nu även från butiker. Vore det inte en bra ide att ge media lite riktlinjer att fokusera på vad för typ av fordon som används där borta? Kanske får vi se några av dom senaste modeller enduro och mx-hojar?
Vet ni, jag är så jäkla trött på det där kriget att jag vill döda dom allihopa. Ryssar, ukrainare, och alla opportunister som petar in brasved i detta helt onödiga krig.
VA har miggen blivit gammal o mjäkigApp app app nu tar vi det lilla lugna här
Tompa har skakat om getingboetFrys läget, frys läget!
![]()

|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |