MickeZX7R
Posör
- Problemet är inte att hojen är trögcyklad, utan snarare att det inte är riktigt "lagom" trampfrekvens/motstånd på någon växel. En troll-cykel helt enkelt.Det blir mycket tydligare effekt om man byter till något färre kuggar på bakdrevet, det gjorde jag på min trampcykel fär väldigt länge sedan, men den vara bara treväxlad (navväxel)








