Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Såg "One Battle After Another" i helgen.
Att den vann Oscar för både bästa regi och bästa film säger nog mer om övriga startfältet och galans degradering än något annat. Den var väl okej, men jag tycker nog att PTA gjort bättre filmer tidigare.
Har också svårt att förstå att Penn vann för bästa biroll. Även om jag gillar det mesta han gör, och har gjort tidigare, så känns den här rollen inte särskilt utmärkande på något vis.
Jag tycker Penn spelar karaktären bra.
Storyn och lite detaljer kan ju diskuteras på sina punkter men regissören och Penn tycker jag inte kan klandras. Särskilt Penn tycker jag känns genuin i rollen.