Vad ser du för film eller serie just nu?

Marvelhjältarnas förmågor kan jag acceptera eftersom det hör till sagan.
Jag retar mig mer på när dom i varenda film ska ha ett gäng kvinnor som är kapabla att spöa muskelknippen till män som också är fightingtränade.
Woke så det smäller om det. Se inte på sånt, risken är att du så småningom accepterar 'sanningen'.

Hur som helst, inget nytt men en fantastiskt bra film med hämnd som grundtema; Law Abiding Citizen från 2009 med Gerard Butler. Har han nånsin gjort nåt dåligt?

Såg Kpop demon hunters med ungarna.
Halvt OK och lite lagom läskig för barn, men absolut inte den Oscarsvinnare som många hävdar.

Men nu vet jag iallafall ursprunget till alla radioplågor som spelats hundra gånger om dagen i alla kanaler.

Såg första programmet av FÖRRÄDARNA på TV4PLAY nu på nattkröken. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för uppfattning om serien? Tycker ärligt talat att både Robinson och Farmen är bättre. TV4 ska i vart fall få en rejäl käftsmäll för att de slutade skicka ut sina sändningar via marksändarna av januari i år. Ett litet helvete för oss som bor på landet och både saknar fiber, kabelTV och parabol. :(

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen