Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plutten, ska den heta Rockkatten?Haft en heldagsutflykt småland runt med ena dottern. "Råkade" köpa en katt till, leverans till påsk. För jäkla söt. Son singel och empty nester och bara en katt känns lite ensamt, 2 snart då och får då också titeln Crazy cat lady. Levlar upp
På vägen mötte vi en motorcykel. Det fick mig utbrista i ett stort leende. Det är dags att dra igång hojsäsongen. En bra dag.
Några år senare.Haft en heldagsutflykt småland runt med ena dottern. "Råkade" köpa en katt till, leverans till påsk. För jäkla söt. Son singel och empty nester och bara en katt känns lite ensamt, 2 snart då och får då också titeln Crazy cat lady. Levlar upp
På vägen mötte vi en motorcykel. Det fick mig utbrista i ett stort leende. Det är dags att dra igång hojsäsongen. En bra dag.

Det hade ju vart nått. Men nä den heter Jazz och kommer att kallas Missy. Min Rockkatten är min svarta Suzuki gsx1250 (även om den har en ny ägare nu). O garaget bor min Suzuki gsxs 1000 och den heter Rockkatten jr. En Rockkatt går på bensin helt enkeltPlutten, ska den heta Rockkatten?
När är det inte en svår vecka i Malmö?Lokalblaskan i samband med franskt hangarfartygsbesök där några tusen matroser förväntas inta stans nöjesliv samtidigt som någon gapig falsksjungande göteborgare med tillhörande fans också är på besök och risk för förväxling tydligen föreligger.
View attachment 526146

Är boken så intressant som titeln indikerar?Sitter på ett sunkigt hotell i Göteborg och dricker öl, läser och lyssnar på musik.
View attachment 526165
Den är mest ett filosofiskt resonemang kring vetenskaplig metodik, inte särskilt navelskådande för att vara filosofi och jag tycker den är helt okej som kvällslektyr. Mer lättläst än den förra boken jag läste, meditationer av han Mackan.Är boken så intressant som titeln indikerar?
Jäkla gött, Då är premiärturen för året gjordFick tillbaka min hoj idag![]()
Har väntat sedan olyckan i Rumänien 1 juli.
Nu kan man börja leva igen![]()
Nja, om inte 100 meter till garaget räknas? Fick den hemlevererad av CEC. Den är ju i utställnings skick nu, så det får bli torra vägar först.Jäkla gött, Då är premiärturen för året gjord?.... Jag tog premiären igår, åtminstone den riktiga då jag inte räknar en kilometerrunda innan snön kom. 5 grader varmt och 7 mil slutade det med...
Är boken så intressant som titeln indikerar?Sitter på ett sunkigt hotell i Göteborg och dricker öl, läser och lyssnar på musik.
View attachment 526165
Är detta safe tror ni?"världklass"
Automatic handling of GDPR consent forms
Har bara testat i Google Chrome.
![]()
Consent-O-Matic - Chrome Web Store
Automatic handling of GDPR consent formschromewebstore.google.com
Ja – Consent-O-Matic är generellt säker att använda, förutsatt att du installerar den från en officiell källa.Är boken så intressant som titeln indikerar?
Är detta safe tror ni?
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |