Vad fick dig att le idag?

Kan man inte med smarta knapptryckningar, eller en OBD, programmera bort skiten en gång för alla....

Frågar åt en vän...
På min Subaru verkar det som om det är löst så. Haft bilen i ett halvår nu och den har inte "tjuvstannat" en enda gång än.. Vet inte vad som är gjort men det spelar ingen roll, jag är nöjd.

Kan man inte med smarta knapptryckningar, eller en OBD, programmera bort skiten en gång för alla....

Frågar åt en vän...
Man kan kolla om det finns en obdII-plugg till sin bilmodell som har koderna inlagda och skickar ut vid uppstart.
Har ingen sån avancerad/ny bil så jag har inte haft behovet.

Vad heter årstiden som infaller ruint julhelgen då det är den enda tiden på året som man verkligen vill ha lite snö för att julstämningen ska infinna sig men som oftast är helt snöfri ?
En gång för många år sedan var jag inne på Hamngatan i Stockholm och parkerade utanför NK med motorcykeln på nyårsafton.

Vad heter årstiden som infaller ruint julhelgen då det är den enda tiden på året som man verkligen vill ha lite snö för att julstämningen ska infinna sig men som oftast är helt snöfri ?
En gång för många år sedan var jag inne på Hamngatan i Stockholm och parkerade utanför NK med motorcykeln på nyårsafton.
Det är väl andra lersäsongen?

För ganska exakt en vecka sedan hade vi nedåt 20 minusgrader. Idag har vi haft 10 plusgrader och vindstilla. Gränsfall att shortsen hade åkt på bara vi hade fått lite sol också. Så idag har man fått njuta av första solfria vårdagen. Men isen ligger fortfarande djup över Kalmarsund.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...