Tråden för stötande skämt

Ja, det finns nog avsevärt fler pedofiler än vargar i landet men jag bedömer det som politiskt sett lättare att få vargen utrotad igen än att vi lyckas genomföra en utrotning av pedofiler.
Dessutom är bevisbördan svårare. En varg känns ju igen ganska väl på utseendet.
jag tycker nock det var bättre at utrota pedofilerna än dom stackars vargar

Jag tänker mig att en väl hopbuntad pedofil är hyfsat lättäten för en eller ett par vargar.
Man får bara se till att sätta ut åteln en bit i skogen, jag kan tänka mig att det gnys en bit i början.

Jag tänker mig att en väl hopbuntad pedofil är hyfsat lättäten för en eller ett par vargar.
Man får bara se till att sätta ut åteln en bit i skogen, jag kan tänka mig att det gnys en bit i början.

En varg känner man igen på pälsen.
En pedofil ser väl vanligtvis ut som vem som helst.

Möjligen kunde man kanske ta alla aktiva centerpartister men jag tror att vi även då skulle kasta ut väldigt många barn med badvattnet.

Ja, det finns nog avsevärt fler pedofiler än vargar i landet men jag bedömer det som politiskt sett lättare att få vargen utrotad igen än att vi lyckas genomföra en utrotning av pedofiler.
Dessutom är bevisbördan svårare. En varg känns ju igen ganska väl på utseendet.
Rådjuret känner jag mer för att utrota än Varg.
Rådjuret är huvudvärd för Borelia.
När jag själv fick Borelia diagnosen kändes det som influensa med svårigheter för mig att röra mig, problem komma in i och ur Servicebilen.
Upptäckte det Röda märket stort som en handflata bak på höger rumpa i en hotellrumsspegel. Gissade jag rest mig upp och fått ett bordshörn på rumpan.
En vän jag visade märket för skickade mig till sjukvården och efter 3 omgångar med 10 dagars kurer penicillen så gav det med sig. Men fick tipset tala med en kollega i Småland som haft Borelia.
Kollegan hade haft det i 2 år (2 år med influensa symptom) innan diagonsen ställdes och han fick så mycket penicillin att Apoteket ringde läkaren och frågade om dosen var rätt. Blev frisk.
På företaget hade också receptionisten fått Borelia, fick penicillin och snabbt frisk.
Den 3:e smittade , en montör i fabriken, hade penicillin behandlingen inte tagit på.
När han blev allt mer förlamad gav han upp och tog sitt liv.
Det här är mindre än 20 år sedan så jag prioriterar utrotningen av Rådjuret i Sverige.
Önskade när min Borelia diagnos var ställd ett Vargrevir i Slottskogen (Gbg park) för minska ner rådjuren. Ser rådjuren varje vecka mellan husen här i Majorna. USCH !
Italien har en yta på ca 300000km2 dvs 2/3 av Sverige och lär nu ha ca 3300 vargar.

Italy​

A wolf in Italy
Italy's wolves are a protected species with current estimates indicating that there are approximately 3,300 wolves living in the wild.
Jag förstår att du inte gillar varg men jag har ett förslag. Tror dom flesta vargälskarna (=(mp)) bor i Stockholm, Göteborg, Malmö. Vad säger du om att skjuta av vargen norr En Linje Charlottenberg till Väddö och försöka få vargen bli ett naturligt inslag i Stockholm, Göteborg och Malmö's parker.
Dvs Sydsverige blir vargreservat med fokus på städerna. Norrut vargfritt !

Last edited:
Rådjuret känner jag mer för att utrota än Varg.
Rådjuret är huvudvärd för Borelia.
När jag själv fick diagnosen kändes det som influensa med svårigheter för mig att röra mig, problem komma in i och ur Servicebilen.
Upptäckte det Röda märket stort som en handflata bak på höger rumpa i en hotellrumsspegel. Gissade jag rest mig upp och fått ett bordshörn på rumpan.
En vän jag visade märket för skickade mig till sjukvården och efter 3 omgångar med 10 dagars kurer penicillen så gav det med sig. Men fick tipset tala med en kollega i Småland som haft Borelia.
Kollegan hade haft det i 2 år (2 år med influensa symptom) innan diagonsen ställdes och han fick så mycket penicillin att Apoteket ringde läkaren och frågade om dosen var rätt. Blev frisk.
På företaget hade också receptionisten fått Borelia, fick penicillin och snabbt frisk.
Den 3:e smittade , en montör i fabriken, hade penicillin behandlingen inte tagit på.
När han blev allt mer förlamad gav han upp och tog sitt liv. Det här är mindre än 20 år sedan så jag prioriterar utrotningen av Rådjuret i Sverige.
Önskade när min Borelia diagnos var ställd ett Vargrevir i Slottskogen (Gbg park) för minska ner rådjuren. Ser rådjuren varje vecka mellan husen här i Majorna. USCH !
Italien har en yta på ca 300000km2 dvs 2/3 av Sverige och lär nu ha ca 3300 vargar.

Italy​

A wolf in Italy
Italy's wolves are a protected species with current estimates indicating that there are approximately 3,300 wolves living in the wild.
Jag förstår att du inte gillar varg men jag har ett förslag. Tror dom flesta vargälskarna (=(mp)) bor i Stockholm, Göteborg, Malmö. Vad säger du om att skjuta av vargen norr Svealand och försöka få vargen bli ett naturligt inslag i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Dvs Svealand och Götaland blir vargreservat med fokus på städerna. Norrland vargfritt !
Det finns några reservat i BC (Bullshit City) där de kan husera med hyffsad fri tillgång med foder. ;)

Den så kallade Seriösa Pressen blir allt sämre !​

1767210640122.png
Den engelska kyrkan är mindre än 500 år gammal. Inte 1400 år. :huvet Henry VIII startade den Engelska kyrkan när påven inte tillät skillsmässa från någon av hans fd. fruar.

Last edited:
Stavade fel, hon hette Wilma Andersson. :huvet

Ja, men Robin verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan.
Redan första gången så lyckades ju ett barn fly från honom.
Den här gången lämnade han en massa prylar efter sig på brottsplatsen.

Hans arbetsgivare har ju nyss beskrivit honom som ett barn.

Ja, men Robin verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan.
Redan första gången så lyckades ju ett barn fly från honom.
Den här gången lämnade han en massa prylar efter sig på brottsplatsen.

Hans arbetsgivare har ju nyss beskrivit honom som ett barn.
Och dom flesta partierna är väl eniga i att barn i ska spärras in för gott i Sverige.
Dom accepterar med andra ord lite svinn. :huvet

*/ ?>
Back