Gamepad
No comments
gap och bråk och smäll i dörrar....
Det låter ungefär som min upplevelse av en teaterföreställning.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gap och bråk och smäll i dörrar....
Det låter ungefär som min upplevelse av en teaterföreställning.![]()
Låter som en normal hemkomst från krogen när man var 20-25 bast typ!Granntjejen kom hem klockan 4 i morse och släpade med sig sina polare, sen var det järnet på stereon, gap och bråk och smäll i dörrar....
Man kan hålla sig för skratt tamejfan
Hur gör vi med alla dom som är dumma i huvudet utan att dricka alkohol?Jag brukar säga att om man blir dum i huvet och inte kan uppföra sig av att dricka alkohol så ska man låta bli att dricka alkohol.
Hur gör vi med alla dom som är dumma i huvudet utan att dricka alkohol?![]()
Vi har ju en massa ättestupor överallt som kan få nytt liv?Hur gör vi med alla dom som är dumma i huvudet utan att dricka alkohol?![]()
Vi har ju en massa ättestupor överallt som kan få nytt liv?
Granntjejen kom hem klockan 4 i morse och släpade med sig sina polare, sen var det järnet på stereon, gap och bråk och smäll i dörrar....
Man kan hålla sig för skratt tamejfan
Men kul hade de!
Med vänlig hälsning,
Bättre att sätta en tandpetare i ringklockan (om det nu är en sån)Ring på dörren kl 7-8 morgonen efter, när dom efter lång tid öppnar så fråga ifall hon sov.
Efter att hon yrvaket svarat ja så replikerar du att det försökte du också göra kl 4 på natten.
Bättre att sätta en tandpetare i ringklockan (om det nu är en sån)
Vi har ju en massa ättestupor överallt som kan få nytt
Det gjorde jag och en kompis när vi va små, för gubbfan på tvåan var en elak jävel.Bättre att sätta en tandpetare i ringklockan (om det nu är en sån)
Vi spelade hartsfiol för dem istället. Lättare att fly när man har lite distans sådär.Det gjorde jag och en kompis när vi va små, för gubbfan på tvåan var en elak jävel.
Satan va stryk vi fick...
När jag var liten hade vi en arg gubbe som vi givetvis retade på olika harmlösa sätt.Det gjorde jag och en kompis när vi va små, för gubbfan på tvåan var en elak jävel.
Satan va stryk vi fick...
Jäkla tur att du inte fick den i skallenNär jag var liten hade vi en arg gubbe som vi givetvis retade på olika harmlösa sätt.
En dag går jag på trottoaren i höjd med hans fönster på nedrebotten.
Hör att dem spränger några hundra meter bort, sedan en duns i taket på andra huset.
Direkt efter kommer en sprängsten stor som en knytnäve studsar på trottoaren cirka 5 meter fram för mig.
För att sedan gå i fönstret hos det arga snubben alltså helt otroligt.
Gubben flyger ut mot mig (livrädd)
Jag lyckades visa honom nerslagsmärket efter sprängstenen, nu vart han fundersam.
Minuten senare kommer dem som sprängt och lilla jag fick förklara vad som hänt.
Mest osannolika jag vart med om i mitt liv.![]()
Jag tänkte på det efter chocken lagt sig.Jäkla tur att du inte fick den i skallen![]()
Du skulle kastat en extraNär jag var liten hade vi en arg gubbe som vi givetvis retade på olika harmlösa sätt.
En dag går jag på trottoaren i höjd med hans fönster på nedrebotten.
Hör att dem spränger några hundra meter bort, sedan en duns i taket på andra huset.
Direkt efter kommer en sprängsten stor som en knytnäve studsar på trottoaren cirka 5 meter fram för mig.
För att sedan gå i fönstret hos det arga snubben alltså helt otroligt.
Gubben flyger ut mot mig (livrädd)
Jag lyckades visa honom nerslagsmärket efter sprängstenen, nu vart han fundersam.
Minuten senare kommer dem som sprängt och lilla jag fick förklara vad som hänt.
Mest osannolika jag vart med om i mitt liv.![]()
Ett normalt land skulle skicka denna icke humana idiot till sitt ursprungsland.
View attachment 521591
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen