Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Fat Frankie fortsätter att bowla ut motståndare. Han kan ju köra för det allra mesta så känns sjukt onödigt. Typ som en sämre version av Marc pre 2020.Sjuka första varv men den går det som vanligt när bästa föraren sitter på bästa hojen!
Morbi, ditt kräk, var det nödvändigt att bredsida ut Viñales (min silver)!![]()
Läser på Crash.netBanjon måste få upp farten, olidligt trist nu i VM.
Man märker ju att om gamle Bagnaia kommer fram så kan han slå MM fair and square i torrt. Men han saknar alltid det sista denna säsongen, hoppas verkligen de hittar något som permanent löser hans problem.Läser på Crash.net
To add to his difficulties, Bagnaia was forced to race without the larger 355mm brake discs that had offered improved front-end feel in Aragon.
Mugello’s fast, flowing layout meant he had to revert to the standard 340mm setup.
![]()
Francesco Bagnaia: “Race Direction asked me what happened with Marc”
After a fierce early battle, Francesco Bagnaia was “just watching” the Marquez brothers as front-end problems resurfaced in the Italian MotoGP.www.crash.net
Eller Keyless som de envisas att kalla honom, usch snart ska man behöva höra dem kalla Brno för Bruno också.Dagen räddad, det var action i Moto3, ledningen växlade från varv till varv.
Maximo Quiles första seger !
![]()
Ett "long lap" var ett ganska milt straff för den förseelsen kan tyckas?Alltså Morbidelli är jag så trött på nu. Komma så sent och bowla ut ut MV. Bra att han inte klara första Long lap.
Fabio D G var kul att se med fart.
Mir tog sig om alla Yamaha under racet.
Qvarten kan kvala ett varv men hojen funkar inte under race.
Rossi fick om jag inte missminner mig starta sist i nästa lopp, Valencia, efter Rossi fått skulden för att MM kraschade 2015 på Sepang.Ett "long lap" var ett ganska milt straff för den förseelsen kan tyckas?
OM Morbi lyckats med första passagen var det väl max 5-7 sekunders tillägg?
En "ride through" hade varit mer passande kanske?
Tyckte nog Vinales iaf...![]()
Oj, det gamla såret vågar jag inte öppna på nytt...Rossi fick om jag inte missminner mig starta sist i nästa lopp, Valencia, efter Rossii fått skulden för att MM kraschade 2015 på Sepang.
I helgen kommer ASSEN !
Det tyckte kanske Morbidelli också och valde därför att köra två long lap.Ett "long lap" var ett ganska milt straff för den förseelsen kan tyckas?
OM Morbi lyckats med första passagen var det väl max 5-7 sekunders tillägg?
En "ride through" hade varit mer passande kanske?
Tyckte nog Vinales iaf...![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning