Tråden för stötande skämt

Låter för mig som fel på Wireless Charging Module (om kunden har beställt WCM).
Låter troligt, men jag har också kört 30 mil till kund för att en skärm var "död", vred upp ljusstyrkan från 0 till behaglig nivå. Då hade jag ju innan jag drog iväg pratat med vederbörande om att vrida och hon sa att hon gjorde det när vi pratade!
Så inget "fel" i den tekniska världen förvånar mig längre............

Låter troligt, men jag har också kört 30 mil till kund för att en skärm var "död", vred upp ljusstyrkan från 0 till behaglig nivå. Då hade jag ju innan jag drog iväg pratat med vederbörande om att vrida och hon sa att hon gjorde det när vi pratade!
Så inget "fel" i den tekniska världen förvånar mig längre............
Själv minns jag min nya Compaq 1995 med manual On Line, dvs på datorns hårddisk. Och så en dag var problemet att skärmen var helt svart. Jag ville då läsa Manualen på datorns hårddisk....... Orsaken var att jag genom halka på tangentbordet aktiverat yttre skärm (som inte var ansluten) och stängt av skärmen på datorn. Det löste sig på nån timme. Har glömt hur.
Kanske gjorde jag Norsk reset ?

Själv minns jag min nya Compaq 1995 med manual On Line, dvs på datorns hårddisk. Och så en dag var problemet att skärmen var helt svart. Jag ville då läsa Manualen på datorns hårddisk....... Orsaken var att jag genom halka på tangentbordet aktiverat yttre skärm (som inte var ansluten) och stängt av skärmen på datorn. Det löste sig på nån timme. Har glömt hur.
En spänn för varje omstart och man kunde ha spenderat mer stålars! 💰

Påminner om då min far ringde mig i panik en kväll då allt på bildskärmen var upp och ner, han såg dock hur det hände, katten la sig på tangentbordet och en massa saker flimmrade runt, innan bilden vändes upp och ner.

Jag googlade som fan på tangentbordsgenvägar och hittade kombinationen och det funkade direkt, sedan skickade jag länken till farsan som skrev ut listan och sparade den för framtida bruk... Det behövdes

En annan katt dom hade spydde i ett microsoft tangentbord, ni vet det där som var knäckt på mitten för naturligare handposition, och dyrt som fan...
Det visar sig att kattspya löser upp folien på kretskort

Back