Men det var väl självaste jävla helvete då...
Av alla gånger epoxin kan välja att jävlas så gör den det nu, när stockjäveln är mer eller mindre på upploppet
View attachment 514304
View attachment 514302View attachment 514303
Lappen över bubblorna vägrar härda, över ett dygn i torkskåpet och det vill fortfarande inte. Så fort man sätter slipen mot det så blir det en seg jävla gummigucka som bara vill rulla sig och som kletar igen sandpappret direkt. Inte mycket att välja på, bara att försöka avlägsna alltihop och lägga nytt... Vilket givetvis leder till att jag slipar igenom kolfibret under på flera ställen
Seriöst. varför kan saker och ting inte bara få gå bra någon enstaka gång?

Fan vet om det ens är lönt att försöka lappa eller om det är lika bra att börja om igen och lägga nya hela lager...
Han bygger väl inuti en form då antar jag? Det som läggs först hamnar ju därmed ytterst, medan jag bygger över en plugg så det som läggs först hamnar innerst och det som läggs på sist blir det synliga ytlagret.
Vet ej. Jag tror mest det handlar om att det inte fäst ordentligt på pluggen på vissa ställen, så när det blir varmt och vill slå sig så reser det istället. Det är ju understa lagret som fortfarande spökar, själva pluggen verkar inte reagera negativt med kemikalierna i sig...
Jadu, den kändes hyfsat styv åtminstone. Stark nog att stå på. Möjligen pyttelite flex i de tunna väggarna upptill ifall man försökte trycka ihop dem från sidan, men annars kändes den stenhård. Tills nu då, nu är ju typ allt laminat längs hela vänstersidan borta så...